Tuo reipas ja ilonen K-Kaupan uusi mainoskasvo on kyllä hurmaava! Kala-vitonen!!!
Missähän kaupassa on töissä... Kuulostaa vähän pohjois-karjalalaiselta.
Kommentit (87)
Täällä taas pohjasuomalainen jengi kritisoi, kun ei voi samaistua.
"Mutta Huutokauppakeisari, se, se on niin mukava ja hauska mies"
En ole nähnyt näitä K-kaupan mainoksia, mutta onko niillä mitään väliä? Menen siihen kauppaan, jossa hinnat ovat kohdillaan, ja se kauppa EI OLE K-kauppa.
T. Lidl-mies
Ette te voi tosissanne puhua tuohon sävyyn ihmisestä, jota ette tunne tai ette tiedä henkilön tai kampanjan lähtökohtia. Voi joitakin ärsyttää, mutta kyllä tää maailma on pilalla jos mainoksissa ei saa ”esiintyjä” käyttää omaa murretta ja olla sellainen kun on. Tai en minä tiedä onko hän ”normaalisti” tuollainen, mutta on kyllä käsittämätöntä arvostelua luomesta lähtien.
Minulle tämä on pitkästä aikaa ainoa positiivisesti pomppaava ja mieleen jäävä kampanja. Ja varmaan historian paras vähittäistavarakaupan mainoskamppis. Ei ole suunnattu ihmisille, joita ei kiinnosta kuin tasan tarkkaan oma napa ja siksi tuntuu montaa kiukuttavan. Tässä tuodaan esiin kauppiaspohjaisuutta, yrittäjyyttä, lähiruokaa ja paikallisyhteistyötä, joka ei itsekkäitä kiinnosta. Harmittavan monelle tuntuu olevan ihan sama mistä ruoka tulee, kenelle sen myynnistä mahdolliset voitot menee, miten ja mistä se on tehty jne. Voitte te ruokkia ulkomaalaista kauppaketjua ja ruoan tuottajia ja/tai jättimäistä osuuskauppaa, jota johtaa ahneet isot herrat ilman pienintäkään kiinnostusta siitä miten kaupan työntekijöillä tai ketjun alkupään toimijoilla menee. Onneks K-kauppa yrittää edes markkinoinnissaan toimia muulla tavoin.
On se vaan seksikäs ja ihana. Toisin, kuin nämä elämäänsä leipääntyneet luotaantyöntävät lähiö lumput, joita on 13 tusinassa.
Vääntää pohjois-karjalaa kuten Lordi. Rasittava.
Minä otin oppia. Pistin kuuman potun hampaiden väliin ja opettelin puhumaan. Kyllä nyt ihmiset ovat haltioissaan.
GO MALLA GO!!! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kun kuulin vain sen mainoksen jossa sanottiin "ei oo mitään tonnikalaa tämä", luulin että kyseessä on nuori poika. Nyt tuon uudemman kohdalla aloin vasta miettiä, että oliko sittenkin nainen.
Lopeta jo. Upea nuori nainen ja saanut jotain aikaan vaikka ikää vasta vähän. Minkäköhänlainen koiranaama luuseri siellä taas huutelee? GO MALLA!! Älä välitä näistä katkerista inhottavista ja sysirumista YH-Kotkista, vastenmielisiä ovat.
Tuossa mainoksessa rehellisesti se ääni kuulostaa pojalta, sinä luuseri paska. Sanoin jo etten nähnyt, kuulin vain, ja pitkään luulin että on poika. Ei sen kummempaa, huomio vain. Ja saanut aikaan sen että päässyt näyttelemään muutamaan mainokseen, se on pakko paska läjä sanoa noista sun "saavutuksistasi". Ja poistata luuseri, kun et osaa ottaa samalla mitalla kuin itse päästelet.
Tsemiä vaan Mallalle, oot kiva ja pirteen oloinen tyttö. Ja todella miellyttävä ääni. Minä tykkään.
On kyllä kuuma, vaikken ymmärräkään miksi jotain tusina ruokakauppoja pitää mainostaa. S-marketista saa sanat tuotteet halvemmalla ja on sielläkin hyvännäköisiä myyjiä, läähpuuh.
Näyttää ihan psykopaatilta, kun silmät eivät hymyile ja suu on kauheassa irvistyksessä.
Aivan saatanan sietämätön mainos, hirveä murre varmistaa luotaantyöntävyyden.
Ei ole kumpikaan pohjois karjalasta :)
Monen mieheni ihannenainen tuollainen positiivinen 🤗
Se motonetin käkättäjä. Riipii sieluun asti se ääni. Varmaan on se tarkoituskin. Jää mieleen.
Uusimmissa mainoksissa häiritsee tuo pakotetun irvistyksen näköinen hymy. Ihan kuin olisi käsketty vetämään överiksi.
Minua häiritsee hänen jotenkin pingottunut kireytensä, vaikka iloiselta vaikuttaakin.
Hän on kaikin puolin aivan ihana! <3