Pitkä ystävättäreni on ihastunut suunnilleen pituiseensa mieleen. Asia nauratti mua, eikä ystävä tykännyt siitä hyvää
Olen itsekin pitkä nainen, 180 cm, mutta tämä hyvä ystäväni on vielä pidempi, 182 cm. Kertoi sitten, että on isommastikin ihastunut yhteen, tietääkseni n. 183-184 cm pituiseen mieheen. En vaan voinut mitään, että mua nauratti, kun kuulin tuosta. Kun mielestäni se nyt vaan on outoa, jos miehen ja naisen välillä ei ole kunnolla pituuseroa. Miehen pitää olla selvästi naista pidempi, enkä itse näe tämänpituisena alle 195 cm miehiä muina kuin ystävinä. Onhan se mies, johon kaveri on ihastunut, toki ihan ok-näköinen, mutta en vaan usko siihen, että tuollaiset suhteet voisi toimia. Ystäväni on kuitenkin kaunis, hoikka, hyväkroppainen ja fiksu nainen, niin etsisi itselleen sellaisen 195-200 cm miehen.
Mutta ystäväni ei ollut hyvillään, kun nuo asiat kerroin, vaan oli minuun pettynyt ja melkein jopa vihamielinen, kun kaipasi sanojensa mukaan hyvän ystävän tukea ja apua. Mutta minähän autoin ja tuin, kun pelkästään hyvää tarkoitin, ettei hän kokisi pettymystä ihastuksensa osalta!
Kommentit (6)
Viikon vammaisimpiin kuuluva aloitus.
Mieleen on aina hyvä ihastua, oli se yhtä pitkä tai pätkä.
Trololol, ei ansaitse edes 0/5 -merkintää. Tosin poikkeuksellisesta vastenmielisyydestä erikoismaininta.
Vierailija kirjoitti:
Todella huono provo. Oikeasti tuon pituinen ei ole noin kusipää eikä hänellä ole tuollaiset arvot.
Olen kyllä itse tavannut kusipäisiä yksilöitä kaikenpituisissa.
Todella huono provo. Oikeasti tuon pituinen ei ole noin kusipää eikä hänellä ole tuollaiset arvot.