Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KESÄ 2007

29.07.2006 |

Olen näitä painonpudotusryhmiä katsellut mutta ei oikein ole semmoista omaa tullut vastaan. Halu laihtumiseen on kumminkin kova. Liikakiloja n. 30. Kolme raskautta takana kahdeksan vuoden aikana, odotusaikana painoa ei ole tullut lisää, mutta imetysaika on ollut se kriittinen vaihe. Silloin on jotenkin antanut itselleen luvan syödä, ja se on alkanut näkymään. Olen tietynsorttinen kulinaristi, tykkään hyvästä ruuasta ja juomasta. Sitä on vaikeampi hyväksyä, että se elämäntapa alkaa näkyä vyötäröllä ym. vaatekoossa. Liikunnan lisääminen onkin sitten se vaikeampi juttu. No, työkiireet ovat tietysti jonkinlainen syy, mutta lomalla perustelu sen välttämiseksi on vaikeampaa. Hyötyliikunta saa minut paremmin innostumaan (esim. polttopuiden teko, lumen kolaus) mutta lenkille lähtö vaatii jo vähän enemmän perusteluja.

Nyt kun työt äitiysloman jälkeen alkoivat olen muutaman kilon onnistunut pudottamaan edes yrittämättä sitä ( no ei oo kai ehtinyt syömään...) Tästä olisi kiva jatkaa. Jos muita samanhenkisiä löytyy niin aletaan vaihtaa viestejä otsikon kesä 2007 alla. Tavoite siis silloin olla hoikemmassa kunnossa. Ei mitään ryppyotsaista laihduttamista grammoja laskien mutta tavoite kaikilla mielessä. Ilon kevyemmän ruuan syömisestä täytyy löytyä, salaatti on in!!!

Kide K KESÄ 2007

Nyt 87 kg, tavoite ensin 70, myöhemmin 60-65.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä tuli raskausaikana melkein 30 kg lisää...Ja oon nyt parisen vuotta yrittänyt karistaa niittä mut tulosta ei oikein synny = DD Ja kaipaisin jotain tsemppiä ni voisin pikkusen paremmin onnistuakin.Tänä aamuna vaaka näytti jo 93 kg joten päätin nyt on pakko alottaa tosissaan karistamaan kiloja. Tavoitteena ois aluksi edes 75 kg.Oisin jo siihenkin ihan tyytyväinen...Mut jos nyt ensi pääsis edelliselle kymmenelle ni siittä ois hyvä jatkaa = ) Ainakin tällähetkellä intoa on..

Vierailija
2/2 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino nyt 93.3 ja tavoite 75 kg ensialkuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme