Gallup: kuinka kauan kesti yrityksen aloittamisesta raskautuminen
Eli kuinka kauan teillä kesti vauvan yrittämisen aloittamisesta kunnes tulit raskaaksi? Kuinka vanha olit? Itseäni masentaa kun olemme yrittäneet lasta 6kk ja tuntuu että "kaikki muut" plussaavat yk1 tai 2. Olen 27v, mies 29v ja hirveä vauvakuume.
Kommentit (19)
8 vuotta. Olin 30 kun lapseni syntyivät
Raskaaksi tullessa olin 27, 29 ja 32. Yritystä 2 kk, 1 kk ja 2 kk.
Puoli vuotta ei ole vielä aika eikä mikään, vaikka tietysti tuossa tilanteessa kärsivällisyys on koetuksella. Oletko jo käyttänyt ovulaatiotikkuja?
23-vuotta, lopetin e-pillerit helmikuun puolessa välissä ja tein positiivisen raskaustestin maaliskuun tokavikalla viikolla. Tämä pari vuotta sitten.
Hupaisa sana tuo raskautuminen. :D
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 16:37"]Puoli vuotta ei ole vielä aika eikä mikään, vaikka tietysti tuossa tilanteessa kärsivällisyys on koetuksella. Oletko jo käyttänyt ovulaatiotikkuja?
[/quote]
Ovistikut, foolihapot, greippimehu, siittiöystävällinen liukuvoide ovat kaikki käytössä. Ap
Puolitoista vuotta kesti, olin synnyttäessä ihan pikkuisen vaille 30.
2 vuotta 3 kuukautta, olin 21 kun aloitettiin
Ensimmäisen kerran tulin raskaaksi 25-vuotiaana pillereistä huolimatta, ja toisella kerralla 27-vuotiaana yritystä ehti kulua vain 3kk :)
2kk meni 23-vuotiaana. Mies 30v. :)
Ensimmäisellä kerralla 1 yrityskierrosta ja toisella samoin. Varsinkin tuo toinen oli aika ylläri koska ensimmäinenkin sai tosiaan heti "luvan saatuaan" alkunsa.
Esikoinen syntyi 26v lahjaksi ja toinen ollessani 27,5v.
Sanottakoon tähän, että kuukautiskiertoni alkaneet jo 5-vkoa synnytyksistä vaikka täysimetin (vauvan ainoa ravinto äm) kumpaakin liki 7kk ajan.
21v,25v,28v. Raskauduin kaikista ekasta kierrosta:)
Olemme nyt yrittäneet viime elokuusta eikä vielä ole tärpännyt. Ärsyttää, varsinkin kun tiedän ettei 9kk ole aika eikä mikään. Olen 22 ja mies 23.
seitsemännessä kierrossa tulin raskaaksi tosin minulla on pitkä kierto joten aikaa oli kulunut n. 9 kuukautta. Oltiin molemmat 26v
4kk meni ja olen 25. Tulin raskaaksi välittömästi kun lopetin stressaamasta asiaa, eli juhannushulinoissa. :)
28- vuotiaana esikoista vuosi, toista 2 vuotta myöhemmin 10 kk.
19-vuotiaana puolisen vuotta ehkäisyn käytön lopettamisen jälkeen, 20-vuotiaana 2kk.