Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä käyttämättä jääneille E-pillereille?

Vierailija
27.04.2014 |

Terveyssyistä jouduin lopettamaan pillerit (löytyi sukurasite) ja tietenkin olin hankkinut juuri 6 kk pakkauksen pillereitä (jäljellä 5 levyä). Onko muilla ollut samaa, voisiko näitä jossain myydä, kirppikset kun ei huoli kai? Tuntuu luonnonvarojen ja kaiken haaskaukselta viedä apteekkiin hävitettäväksi, ei voi käsittää. Yasminellet ovat.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ei saa myydä, joten valitettavasti hävittäminen on ainoa vaihtoehto. Ellei sinulla ole joku ystävä tai tuttava, joka käyttää samaa merkkiä? Silloin voitte keskenänne sopia, että hän ottaa ylimääräiset pakkaukset. Otan osaa, itselläni on sama ongelma sydänlääkkeiden ja nesteenpoistolääkkeiden kanssa.

Vierailija
2/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet ne apteekkiin lääkejätteiden keräykseen.

Vierailija
4/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhtele vessasta alas, niin luonnovarat palaa takaisin luontoon.

Vierailija
5/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, mietin just samaa... mulla on 6 kk liuskat Yasminea kaapissa kun alkoi vauvan yritys aikaisemmin kun oli tarkoitus... 

Vierailija
6/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutuista yritin kysellä, muttei kukaan tarvinnut kuulema. No hukkaan meni nekin rahat sitte :) En tiiä kuinka vaarallisia nämä nyt sitten olisi eteenpäin antaa, vaikkei sallittua ookaan.

Vierailija
7/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kissalle...?

Vierailija
8/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on avaamattomia paketteja niin ehkäisyneuvola ottaa vastaan, ei menisi ainakaan hukkaan! :)

Vierailija
9/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saatana miten hölmöä menoa taas

Vierailija
10/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 21:27"]Jos on avaamattomia paketteja niin ehkäisyneuvola ottaa vastaan, ei menisi ainakaan hukkaan! :)

[/quote]

Miksi tota ottais? kenen vastuu jos ne ei olekkaan oikeita lääkkeitä ?

Vierailija
11/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut oikea tapa on palauttaa ne APTEEKKIIN.

Roskiin heittämällä tai kaverille diilamalla tekisit tositositosi typerästi.

Vierailija
12/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 21:42"]Ainut oikea tapa on palauttaa ne APTEEKKIIN.

Roskiin heittämällä tai kaverille diilamalla tekisit tositositosi typerästi.

[/quote]

Meinasin kirjoittaa saman jutun, mutta olin liian hidas:)

Vierailija
13/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 21:27"]Jos on avaamattomia paketteja niin ehkäisyneuvola ottaa vastaan, ei menisi ainakaan hukkaan! :)

[/quote]

Miksi tota ottais? kenen vastuu jos ne ei olekkaan oikeita lääkkeitä ?

[/quote]

avaamattomia paketteja? Kyllä mä ainakin olen sinne vieny ja on ottanu. Mulle myös annettiin jonkun viemiä kaks laattaa, enkä kuollu.

Vierailija
14/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin kaverille, jonka tiesin käyttävän samaa merkkiä. Myymään en alkais.

Vierailija
15/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohi aiheen, mutta ei kovin paljon. Äidilläni oli Alzheimerin tauti ja kun hän tuli siihen kuntoon, että dementiaosasto kutsui, löysin hänen kotoaan lääkkeet, jotka olivat maksaneet 700€. Tiesin, ettei apteekki voi myydä niitä eteenpäin eikä äidilleni niillä ollut enää käyttöä kun lääkkeet tulivat vanhainkodin puolesta. Ja osa lääkkeistä taisi olla sellaisia, joita äiti ei enää käyttäynyt. Luojan kiitos vanhainkodissa oli tolkullista väkeä ja he suostuivat ottamaan lääkkeet vastaan omaan jakeluunsa!

Mutta ei taida vanhainkodissa e-pillereille olla tarvetta :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme