Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13v Anna Tapion sisäoppilaitokseen ?

Vierailija
09.12.2020 |

Hän kinuaa hirveästi päästä kavereidensa kanssa jonnekin sisäoppilaitokseen nyt kevääksi. Olen keskustellut kavereidensa vanhempien kanssa, ja he ovat kiikun kaakun...

Paljonkohan se edes maksaa? Herranen aika, mihin minä suostunkaan..

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muunsukupuoliset eivät ole outoja :) Ei kannata lähteä sateenkaariviha-linjalle.

Kyllä me lähdemme, koska voimme

Sanoma oy

Vierailija
22/28 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

O.K.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia sisäoppilaitokseen. Itsellekin tuli nuorena vaihe jossa oli tarve vaihtaa koulua /olla itsenäinen /hoitaa eläimiä /tavata uusia kavereita, jonkun aivopesun tuloksena halusi vaikka minne. Eli ihan vääriin paikkoihin. Luulisi että aikuisilla on järkeä ettei suostu ihan kaikkiin ideoihin, joita nuori katuisi syvästi myöhemmin. Kyllä vapautta ja omaa tilaa voi antaa nuorille muutenkin.

Vierailija
24/28 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskontyttö oli siellä 3 vuotta. Sen jälkeen sanoi, että kotona ei ole mitään sääntöjä. Sekä siskollani että meillä, jotka tiedämme, millainen nipottaja siskoni on, oli pokassa pitämistä.

Eli aikamoinen luostari vissiin se paikka on.

Vierailija
25/28 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin

Vierailija
26/28 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muunsukupuoliset eivät ole outoja :) Ei kannata lähteä sateenkaariviha-linjalle.

Mitään muunsukupuolisia ei ole olemassakaan. Näillä "muusuilla" on vain mielenterveysongelma ja en laittaisi lastani sellaisten seuraan

Vierailija
27/28 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskontyttö oli siellä 3 vuotta. Sen jälkeen sanoi, että kotona ei ole mitään sääntöjä. Sekä siskollani että meillä, jotka tiedämme, millainen nipottaja siskoni on, oli pokassa pitämistä.

Eli aikamoinen luostari vissiin se paikka on.

Mun kaveri oli siellä 3 vuotta. Paikka oli todella kaukana luostarista. Joo no olihan siellä säännöt.

Se ei kuitenkaan mitenkään estänyt ihan järkyttävää alkoholin käyttöä (siis viikolla) ja epämääräisiä seksikokeiluja, myös ryhmäsellaista.

Ja ikä oli 13-15.

Itse en ikinä päästäisi lapsiani sinne.

Vierailija
28/28 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lienee korona huomioitu tuollaisissa kouluissa? Minäkin olen kuullut, että sisäilmaongelmia on.

Tunsin joskus erään, joka on käynyt tuon koulun (silloin nimi oli eri, joku Aitoon kotitalouskeskikoulu tms.). Koulu oli kai ihan ok, mutta itse hän olisi halunnut tavalliselle ylä-asteelle. Tässä tapauksessa siis vanhemmat halusivat hänet sinne, koska pitivät maatalous- ja kotitaloustaitoja niin tärkeinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme