13v Anna Tapion sisäoppilaitokseen ?
Hän kinuaa hirveästi päästä kavereidensa kanssa jonnekin sisäoppilaitokseen nyt kevääksi. Olen keskustellut kavereidensa vanhempien kanssa, ja he ovat kiikun kaakun...
Paljonkohan se edes maksaa? Herranen aika, mihin minä suostunkaan..
Kommentit (28)
Näin viime vuonna lehtikuvan tuosta koulusta. Outoa porukkaa, jotain vähän muunsukupuolisen näköistä.
No jos haluaa, niin siitä vaan. Taitaa kuitenkin tulla vähän koti-ikävä, kun 3kk poissa
No niin. Höpinät sikseen. Ja hommiin
Kevääksi? Ei ne taida ottaa sinne kokeilijoita, se on 3 vuotta tai ei mitään. Tai ainakin vuosi vähintään.
Vierailija kirjoitti:
Näin viime vuonna lehtikuvan tuosta koulusta. Outoa porukkaa, jotain vähän muunsukupuolisen näköistä.
Mistä tiedät heidän olevn outoja, kuvan perusteella...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät heidän olevn outoja, kuvan perusteella...
Juuri niin.
älä nyt saakutti laita, se on ihan homeessa koko mesta, asuntolat ja kaikki
Muunsukupuoliset eivät ole outoja :) Ei kannata lähteä sateenkaariviha-linjalle.
Vierailija kirjoitti:
älä nyt saakutti laita, se on ihan homeessa koko mesta, asuntolat ja kaikki
Niin. lapses saa vielä kilpirauhashäiriön loppuiäkseen. Kuten mun äiti, kun asui ikänsä homekämpässä.
Vierailija kirjoitti:
No jos haluaa, niin siitä vaan. Taitaa kuitenkin tulla vähän koti-ikävä, kun 3kk poissa
Pääseehän sieltä joka viikonloppu kotiin.
Mä oon ollu 3-vuotta sisäoppilaitoksessa😊Mä en koskaan unohda niitä vuosia. Sain myös ammatin.
Mikäs Harry Potter vaihe sillä on nyt menossa?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ollu 3-vuotta sisäoppilaitoksessa😊Mä en koskaan unohda niitä vuosia. Sain myös ammatin.
Et osaa edes kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Arvaas, mä olin kolme vuotta yläasteella. Mä en koskaan unohda niitä vuosia. Sain kavereita loppuiäkseni niiltä vuosilta, miksei myös ammatin.
Hyvä ja mukava paikka se on. Soita ja kysy onko vapaata paikkaa. Eikä se kovin kallis ole.
Vähän kuin menis hoitoon psykiatriselle osastolle tai lastensuojelulaitokseen tai leirille, kun ei kotiin pääse iltaisin
140 kk eli lähes ilmainen. Sisältää ruuat ja majoituksen. Opetushan ei maksa mitään.
Älä suostu. Anna vaan piiskaa.