Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia, tapa tai fantasia, jota et kehtaa paljastaa kumppanillesi?

Vierailija
27.04.2014 |

Onko sinulla jokin tapa, asia tai fantasia jota et kehtaa paljastaa kumppanillesi.

Itse kokeilin vaimoni stringejä, jotka oli koristeltu sellaisilla koruilla. Kiihotti valtavasti ja aina kun mahdollista testaan rouvan pikkareita!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka käy keskiviikkoisin töiden jälkeen bodypumpissa,   sillä aikaa salainen miesystäväni tulee kotiimme ja rakastelemme kiihkeästi. Näin saan seksiä mieheltä joka viikko enkä vain naista kerran kuukaudessa. 

Vierailija
22/25 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä puhutaan miehen kanssa seksistä avoimesti, mutta uusia asioita en uskalla ehdottaa. Haluaisin että mieheni vetää tukasta, antaa piiskaa, panee perseeseen... olisi kiva myös tehdä videomateriaalia. Mieheni kuitenkin nauttii eniten melko lailla "perusseksistä", joten pelkään uusien juttujen ehdottamisen luovan miehelle paineita tehdä asioita joista ei pidä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin rohkeasti vain näistä uusista jutuistakin miehellesi puhumaan... ei voi voittaa josko ei koita, vai mites se menikään...

Itse en aikoinaan meinannut uskaltaa omaa fantasiaani myöskään paljastaa, mutta en todellakaan kadu, että sain siitä kuitenkin paremmalle puoliskolleni mainittua... eli nyt onkin sitten sträppi sopivin aikavälein makuuhuoneessamme käytössä ;)

Ja ei, se ei todellakaan ole homoilua, kun siinä on Nainen joka Miestään aina välistä nai? :)

Vaikka tämä sträppi ehkäpä vaikuttaa antavan miehelle enemmän niin ainakin meillä myös Nainen nauttii ja kunnolla kostuu, kun pääsee ajoittain minua sträpillä naimaan =))

Suosittelen myös muita kokeilemaan, tulette varmasti yllättymään sen vaikutuksesta seksielämäänne ;-)

Vierailija
24/25 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiessani Punahilkkaa ja seitsemää kääpiötä kiihotun kovasti. Pikkuäijät saavat mielikuvitukseni liikkeelle ja rako kostuu. Kuvittelen, että noilla kääpiöillä on tosi isot mulkut ja ne nussii mua. En ole kertonut avomiehelle.

Vierailija
25/25 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on monta: 

Vaimon nukkuessa saatan viedä hänen pikkarinsa ja runkata niitä nuuhkien voimakkaasti.

Tuttavaperheen kauniin vaimon käytettyjä siteitä nuuskin vessassa ja laukean niille.

Rakastajaltani tullessa jos vaimoni on hereillä ja testaa peppuaan nostaen kiinnostaako seksi, työnnyn melkein suorilla kuumaan pilluun ja nain vaimolle kuuman orgasmin. Voi olla että vaimo tietää ja juuri siksi kiihottuu erityisesti...

Runkkaan joskus töissä melkoisella riskillä että joku tulee huoneeseni yllättäen.

Vaimoni hyvä ystävä halusi väkisin minua puolisoidemme nukkuessa. Panimme pannuhuoneessa kiihkeästi ja ennen kuin toistakertaa laukesimme suoraa huutoa nainen vannotti ettei kukaan saa tietää tästä. Poltti kätensä kuumaan putkeen orkkunsa hetkellä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi