Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni valtion pitäisi lunastaa sellaiset asunnot myyjälle reiluun hintaan joiden arvo on laskenut alle hankkimiskulujen/lainan arvon

Vierailija
09.12.2020 |

On väärin, että ihmisen säästöt katoaa asunnon arvon laskun myötä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittoako valtio niillä tekee?

Vierailija
2/18 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa maailmassahan nämä asiat olisivat kunnossa.

Pukattais oikeenlaista taloa vaan tehtaalta halvalla pihalle ja niissä olisi vakuutukset. Jos yksi 10 000 pitäisi uusia, ei se olisi kummoinenkaan kustannus ..

Sincc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastihan talot saisi tehtailta muutamaan kymppitonniin pihalle noista tehtaista. 

Aikuisten oikeasti.

Sincc

Vierailija
4/18 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko olet henkilökohtaisesti valmis laittamaan projektiin lisää maksamiasi veroeuroja?

Vierailija
5/18 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisi myös korvata, jos osakkeiden arvo tippuu alle hankkimiskulujen.

Vierailija
6/18 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole valtion vika, että porukka ostaa ylihintaan talojaan... Siirtäisin katseeni vakuutusyhtiöiden suuntaan, kuinka moni on menettänyt rahansa hometaloon, joita vakuutus harvoin korvaa täydestä hinnasta

Vierailija
7/18 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö valtion korvaa minulle täysimääräisesti se, että olen asunut aina vuokralla, enkä ole ostanut itselleni toistaiseksi omaa asuntoa?

En ymmärrä miksi pitäisi.

Vierailija
8/18 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö valtion korvaa minulle täysimääräisesti se, että olen asunut aina vuokralla, enkä ole ostanut itselleni toistaiseksi omaa asuntoa?

Se on ollut täysin oma valintasi. Asunnon arvon laskuun ei itse voi vaikuttaa.

Vierailija
9/18 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta on ollut myös oma valinta ottaa riski ja ostaa asunto. Ei missään ole ikinä taattu, että sen arvo säilyy.

Vierailija
10/18 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi!

Vierailija
11/18 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunismi on hieno aate teoriassa, huonompi käytännössä.

Vierailija
12/18 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko valtio sitten myös voitot sellaisessa tapauksessa, jossa asunnon arvo on noussut suhteessa ostohintaan?

Vai oletko klassinen kapitalisti: tappiot sosialisoidaan veronmaksajille ja voitot voivat yksilöt pitää?

Vierailija
13/18 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaako aloittaja tätä muka tosissaan?

Jos provo, 1+/5.

Vierailija
14/18 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Vierailija
15/18 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapitalismissa se pääomanomistaja ottaa riskit.

Vierailija
16/18 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osittain samaa mieltä että kuntien kannattaisi pelastaa autioiksi jäämässä olevia taloja ja kunnostaa ne oppilastöinä ja laittaa kesämökkivuokraukseen, tai vakituiseen vuokraukseen. Mutta näistä taloista ei kyllä voi maksaa kuin ihan minimin, myyjä saa lähinnä mielenrauhan.

Kylät säilyisivät kauniimpina ja elinvoimaisimpina. Moni vanha talo on kauniilla paikalla.

Vierailija
17/18 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtio voisi maksaa pienen purkupalkkion, mutta muuten täytyyhän ihmisellä olla joku vastuu elämästään. Aina voi asua vuokrallakin.

Vierailija
18/18 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen osittain samaa mieltä että kuntien kannattaisi pelastaa autioiksi jäämässä olevia taloja ja kunnostaa ne oppilastöinä ja laittaa kesämökkivuokraukseen, tai vakituiseen vuokraukseen. Mutta näistä taloista ei kyllä voi maksaa kuin ihan minimin, myyjä saa lähinnä mielenrauhan.

Kylät säilyisivät kauniimpina ja elinvoimaisimpina. Moni vanha talo on kauniilla paikalla.

Parempi vuokrata ympäri vuoden. Syrjemmällä olevat sopii retriitteihin kun ihmisit ei kotonaan osaa hiljentyä mietiskelemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi