Lue keskustelun säännöt.
Voisko joku asiasta tietävä selventää 4G:n ja 5G:n eron muutamalla lauseella
Kommentit (22)
5 geishakuulaa on enemmän kuin 4. Blondikin sen tietää, että mitä enemmän, sitä räjähtävänpi lopputulos.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
5g on ikäänkuin asiakkaan oma tukiasema. sen avulla voi hoidella sisäistä liikennettä .ikäänkuin puhelinvaihteessa. siihen voi liittää laitteet ja niiden ohjaukset puhelimien lisäksi. 4g on vain puhelimien puhetta ja dataa varten.