Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten katkeruudesta voi päästä eroon? Ei liity mihinkään parisuhteeseen millään tavalla

Vierailija
09.12.2020 |

Vaan raha-asioihini, joihin liittyen ammattilainen ei toiminut oikein ja minä joudun kärsimään tilanteesta. Olen niin, niin KATKERA ja se on suurin asia elämässäni tällä hetkellä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos vaan tunnet sitä katkeruutta mutta teet silti niitä samoja asioita mitä tekisit jos et ole katkera. Itselläni katkeruus jotain yksittäistä asiaa kohtaan laimenee ajan myötä, peruskatkera kaikesta kertyneestä shitistä olen kyllä varmaan ikuisesti mutta ei se oikeastaan vaikuta tekemisiini.

Vierailija
2/5 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän ajatella, että tyyppi on surkea ammattilainen, mutta hän ei ole onneksi minulle mitään sukua eikä kuulu mitenkään lähipiiriini. Eli olen siinä mielessä onnekas, vaikka onhan lähipiirissäkin ollut asioita, jotka aiheuttavat katkeruutta. Mutta kaipa tuollaiset ovat samanlaisia kaikille, eivät pelkästään minulle. Mutta se on vain omaa spekulaatiotani. Meni sukset ristiin tuon henkilön kanssa syystä x, joten tuo tuntuu hänen kostoltaan. Toisaalta, olisiko hän edes tiennyt, etten ymmärrä aiheesta tarpeeksi?

Se, kun en TIEDÄ että onko tämä jokin kosto häneltä huonosti menneestä yhteistyöstä, vai miksi ei viitsinyt hoitaa asiaa kunnolla loppuun saakka. Jouduin hänelle maksamaan ison summan rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos vaan tunnet sitä katkeruutta mutta teet silti niitä samoja asioita mitä tekisit jos et ole katkera. Itselläni katkeruus jotain yksittäistä asiaa kohtaan laimenee ajan myötä, peruskatkera kaikesta kertyneestä shitistä olen kyllä varmaan ikuisesti mutta ei se oikeastaan vaikuta tekemisiini.

Se on niin vaikeaa. Tälläkin hetkellä asiat olisivat niin paljon paremmin, jos tuo itseään ammattilaiseksi tituleeraava henkilö olisi viitsinyt varmistaa, että ymmärrän velvollisuuteni ja hoidan ne. Siitähän hänelle maksoin!!

Vierailija
4/5 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni asia voi ärsyttää hyvinkin paljon hetken aikaa, mutta katkerana pysyminen on valinta. Jokainen kokee vastaiskuja ja paljon, se miten pääsee niistä yli on sitten toinen juttu. Positiivinen asenne on asia jonka voi opetella.

5/5 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on niin vaikeaa. Tälläkin hetkellä asiat olisivat niin paljon paremmin, jos tuo itseään ammattilaiseksi tituleeraava henkilö olisi viitsinyt varmistaa, että ymmärrän velvollisuuteni ja hoidan ne. Siitähän hänelle maksoin!!

Erityisen paljon aina harmittaa, kun on itse jättänyt velvollisuutensa hoitamatta. Oliko ammattilaisella perusteltu syy epäillä, että et pysty ymmärtämään ja hoitamaan velvollisuuksiasi? Saitko vain suulliset ohjeet etkä mitään kirjallisesti? Pystyykö ammattilainen todistamaan, että on ohjeistanut sinua oikein ja ymmärrettävästi? Jos ei pysty, voit mahdollisesti yrittää hakea jälkikäteen oikeaisua tilanteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi