Kumpien murrosikää on vaikeampi kestää, tyttöjen vai poikien?
Itellä on ihana kullannuppu 5-vuotias poika, niin kiinnostaisi tietää, millainen rämäpää hänestä toivottavasti ei tuu murkkuikäisenä. ;-)
Tyttöä meillä ei oo, mutta silti kiinnostaisi kuulla kokemuksia tältä kantilta. :-)
Miten muuten isät on suhtautunu lasten murrosikään? Kiukutteleeko lapsi samalla tavalla sekä isälle että äidille??
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:58"]Yleensä sanotaan että tytöillä alkaa murrisikä kun alkaa äidin kanssa riitelemään, elu tytöt äidin kanssa, pojat isän kanssa.
Mulla isällä oli "kova"paikka hyväksyä että tulin murrosikään. Äiti oli vaan tyytyväinen, ja sanoi jopa että kanssani on mukava riidellä.
[/quote]
Oletko tyttö?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:58"]Yleensä sanotaan että tytöillä alkaa murrisikä kun alkaa äidin kanssa riitelemään, elu tytöt äidin kanssa, pojat isän kanssa.
Mulla isällä oli "kova"paikka hyväksyä että tulin murrosikään. Äiti oli vaan tyytyväinen, ja sanoi jopa että kanssani on mukava riidellä.
[/quote]
Oletko tyttö?
[/quote]
Kyllä
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:58"]Yleensä sanotaan että tytöillä alkaa murrisikä kun alkaa äidin kanssa riitelemään, elu tytöt äidin kanssa, pojat isän kanssa.
[/quote]
Oletko tyttö?
[/quote]
Kyllä
Yleensä sanotaan että tytöillä alkaa murrisikä kun alkaa äidin kanssa riitelemään, elu tytöt äidin kanssa, pojat isän kanssa.