33-vuotias ylipainoinen, tupakoiva vuoroviikkoäiti deittipalstalla, "hukun viesteihin"
Minusta tuo todistaa vain siitä, että monet miehet eivät lue naisten profiileita ollenkaan ja/tai ovat valmiita panemaan lähes ketä tahansa naista. Korkeasta parisuhdekysynnästä tuo viesteihin hukkuminen ei todellakaan todista.
Kommentit (37)
No tuskin tuota parisuhteeseen ollaan hakemassakaan, vaan pelkäksi hetken huviksi. Noilla "saavutuksilla" nähdään helppona.
klassinen "kuinka nuin kaunis voi olla vielä sinkkuna" tapaus, nuo sanat ja jalat aukeaa heti,sitte moro.
Itse olen savuton, hoikka, lapseton 32v ja kyllä deittipalstalla tuli jonkin verran viestiä mutta todella monesta näki että se oli copypaste joka lähetetään kaikille, ja todella moni oli varattu/yli 50v vaikka olin laittanut ikärajaksi 45.
Nyt on taas aika pitää taukoa deittailusta, on se vaan masentavaa touhua.
Vierailija kirjoitti:
No tuskin tuota parisuhteeseen ollaan hakemassakaan, vaan pelkäksi hetken huviksi. Noilla "saavutuksilla" nähdään helppona.
Itse hän kyllä hakee parisuhdetta. Mahtaakohan hän ymmärtää, että nuo viestiä laittavat miehet eivät hae, tai ainakaan eivät hae sitä hänen kanssaan?
Minäkin saan kuvattomalla feikkiprofiililla tykkäyksiä ja keskustelupyyntöjä miehiltä Match.comissa. Iso osa kyllä tulee Rahmaneilta ja Yousefeilta.
Monet miehet laittaa kaikille viestiä. Siten kun saa naisilta vastauksia voi pyytää treffeille kauneimmasta aloittaen. Käydään niin sanotusti kaikki mahdollisuudet läpi.
Ap on vaan itse niin sairaan pinnallinen että ei ymmärrä minkäänlaista muuta ihmisarvoa olevan olemassakaan.
Lakukissa kirjoitti:
Ap on vaan itse niin sairaan pinnallinen että ei ymmärrä minkäänlaista muuta ihmisarvoa olevan olemassakaan.
Sinä taidat sopia aloituksen kuvaukseen...
Vierailija kirjoitti:
Minäkin saan kuvattomalla feikkiprofiililla tykkäyksiä ja keskustelupyyntöjä miehiltä Match.comissa. Iso osa kyllä tulee Rahmaneilta ja Yousefeilta.
Imarteleeko heidän huomionsa sinua?
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Et tähänkään muuta keksi kuin yrittää haukkua. En sovi ko kuvaukseen mutta minusta ja monen muunkin mielestä jokainen ihminen on arvokas.
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Et tähänkään muuta keksi kuin yrittää haukkua. En sovi ko kuvaukseen mutta minusta ja monen muunkin mielestä jokainen ihminen on arvokas.
Sinähän tämän aloitit haukkumalla minua "sairaan pinnalliseksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse hän kyllä hakee parisuhdetta. Mahtaakohan hän ymmärtää, että nuo viestiä laittavat miehet eivät hae, tai ainakaan eivät hae sitä hänen kanssaan?
Kyllä kyllä, muut ihmiset ovat kaiken lisäksi myös tyhmiä. Tietenkään he eivät mitään tajua, vain sinä tajuat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan tiedoksi, että vaikka olisit hoikka, lapseton ja savuton ydinfysiikan tohtori, niin noita samantyyppisiä viestejä pukkaa. Tietyt miehet yrittävät ihan kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Se on fakta. Sinun ihmisarvon riisuminen ei ole fakta, vaan hyvin töykeää. Ymmärrät kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni todella koominen ja säälittäväkin ilmiö. Kertoo vain siitä, että moni mies tosiaan painaa niitä tykkäyksiä ja lähettelee massaviestejä ihan kenelle tahansa, joten siitä ei kannata liian suuria päätelmiä tehdä.
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Se on fakta. Sinun ihmisarvon riisuminen ei ole fakta, vaan hyvin töykeää. Ymmärrät kyllä.
Se ei ole mikään fakta, vaan sinun mielipiteesi.
Varmasti, onhan Johanna Tukiainenkin ollut suorastaan seksipommi ja miesten märkä päiväuni...
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Se ei ole mikään fakta, vaan sinun mielipiteesi.
Arvioit muita pelkästään pinnallisten asioiden perusteella = olet pinnallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni todella koominen ja säälittäväkin ilmiö. Kertoo vain siitä, että moni mies tosiaan painaa niitä tykkäyksiä ja lähettelee massaviestejä ihan kenelle tahansa, joten siitä ei kannata liian suuria päätelmiä tehdä.
Siitä huolimatta, kyllä miehet karsii ehdokkaita. Aluksi vain kartoitetaan kenen kanssa voisi olla mahiksia. Vasta sitten jos parempaakaan ei löydy, harkitaan tämän yh-pullukan tapaamista.
Uu mama