Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sellasilla ”korpin kynsillä” saa pyyhittyä ja pestyä itsensä

Vierailija
09.12.2020 |

Siis peffan pyyhittyä ja alapään pestyä häppäreidenkin välistä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan myös tosi hygieeniset jos pitää vaihtaa vaikkapa vauvan vaippa. Yöks. 

Vierailija
2/30 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt. Esim. Henny Harjusolalla on melkoisen pitkät kynnet ollut ja miten hän kampaajana saa pidettyä saksia jne ettei töki asiakkaita silmiin :D saatika persuksen pyyhkiminen ja muut tuollaset..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavan epähygienistä t. Pöpöpoliisi

Vierailija
4/30 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän he ole keinot keksineet. Kuka sitä per settään kynsillä pyyhkii. Hennylläkin nykyisin paljon lyhyemmät kynnet kuin aikoinaan. 

Vierailija
5/30 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sellaiset kynnet ja voin sanoa, että oli äärimmäisen epämiellyttävää kaikenlaisen hygienian ylläpitäminen. Never again.

Vierailija
6/30 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden alapinnalle kertyy valtavat määrät pöpöjä eikä lähde pesussa.

Vierailija
7/30 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhitkö sinä kynsillä p*rseesi? Hyi saakeli.

Vierailija
8/30 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyyhitkö sinä kynsillä p*rseesi? Hyi saakeli.

Ootko oikeasti noin tyhmä?

Vierailija
9/30 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niiden alapinnalle kertyy valtavat määrät pöpöjä eikä lähde pesussa.

Tää on se mun ensiajatus aina kun näen noita kynsiä. 🙈 Hyi että.

Vierailija
10/30 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin vähänkin pidempien kynsien kanssa että iho meni huonommaksi. Huomaamattaan sitä kuitenkin koskettelee, samoin pestessä ja kosteusvoidetta levittäessä pakostikin. Todellakaan ei pysty pitämään yhtä hyvää hygieniaa yllä pitkillä kynsillä kuin lyhyillä.

Vierailija
11/30 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt samaa. Entä miten niillä vaihdetaan tamponi tai kuukuppi? Miten pestään kasviksia ja hedelmiä? Miten laitetaan ruokaa esim. vieraille? Miten syödään itse jotain käsin?

Vierailija
12/30 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat megapitkien kynsien tai ripsien omistajat ei oo kovin tarkkoja hygieniasta muutenkaan.

13/30 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä, jos naisella on omat pitkät hyvin lakatut kynnet mutta, jos luonnostaan ei kasva vahvoja nättejä kynsiä niin rakennekynnet on nolot. Ja täysin turha rahareikä kantajalleen.

Vierailija
14/30 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa miettinyt. Esim. Henny Harjusolalla on melkoisen pitkät kynnet ollut ja miten hän kampaajana saa pidettyä saksia jne ettei töki asiakkaita silmiin :D saatika persuksen pyyhkiminen ja muut tuollaset..

Tuskinpa Hennylle maksettaisiin kampaamokäynneistä yli tuhattakin euroa jos hän heitä kynsillä tökkisi silmiin. Kumma että pitää vääntämällä aina vääntää näitä naurettavia kuvitelmia jos itse on niin räppäkäpälä ettei osaa omien kynsiensä kanssa elää.

Vierailija
15/30 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään

Vierailija
16/30 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut kumihanskat auttaisivat varmaankin

Vierailija
17/30 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suotta ole hoitoalalla sääntönä, ettei kynsilakkaa, eikä rakennekynsiä. Kynsien oltava niin lyhyet, että ne eivät näy kämmenpuolelta katsottaessa, eli eivät ylitä sormenpäätä.

Vierailija
18/30 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt samaa. Entä miten niillä vaihdetaan tamponi tai kuukuppi? Miten pestään kasviksia ja hedelmiä? Miten laitetaan ruokaa esim. vieraille? Miten syödään itse jotain käsin?

Tamponeissa on asettimia ja jos sellaista ei käytä, asettaa tamponin niin, että on kynttä vasten (vähän niin kuin kynnen sisäpinnalla) -> ei tule raavittua itseään. Minulla oli pitkät kynnet luonnostaan ja käytin tätä kikkaa, mutta sitten piti aina kynsiharjalla jynssätä vessassa käynnin yhteydessä kynnenaluset tai jäi likainen fiilis, ihan sama millä asialla siellä vessassa oli. Ei varmaan onnistu lakattujen tekokynsien kanssa tämä, koska menee lakat pilalle, mutta "luomukynsillä" kyllä. Kesällä kasvaa kynnet niin hyvin, että nauttii niistä sen aikaa kun pystyy ja sitten talvella kun alkavat liuskottua, halkeilla ja katketa, voi pitää nysinä.

Ja vauvan vaipanvaihtoa ihmettelevälle, ei sitä vaippaa kynsillä hipelöidä, jos puhe oli hygieniasta. Jos viittasit siihen, ettei tule vahingossa vauvaa vahingoitettua niillä torakynsillä, niin itse ainakin olin kynsineni hyvin varovainen, mutta en luottanut tarpeeksi itseeni kynsien kanssa, joten vauvan synnyttyä leikkasin nysiksi. Toisaalta kun ei ne nyt talvisaikaan pitkäksi pääse kasvamaan muutenkaan, niin se on se ja sama pitää mahdollisimman lyhyenä, vaikka niitä kakkavaippoja ei raapisikaan. En kuitenkaan halua vauvan pyllyä repiä pesulla ollessa.

Vierailija
19/30 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tamponeissa on asettimia ja jos sellaista ei käytä, asettaa tamponin niin, että on kynttä vasten (vähän niin kuin kynnen sisäpinnalla) -> ei tule raavittua itseään. Minulla oli pitkät kynnet luonnostaan ja käytin tätä kikkaa, mutta sitten piti aina kynsiharjalla jynssätä vessassa käynnin yhteydessä kynnenaluset tai jäi likainen fiilis, ihan sama millä asialla siellä vessassa oli. Ei varmaan onnistu lakattujen tekokynsien kanssa tämä, koska menee lakat pilalle, mutta "luomukynsillä" kyllä. Kesällä kasvaa kynnet niin hyvin, että nauttii niistä sen aikaa kun pystyy ja sitten talvella kun alkavat liuskottua, halkeilla ja katketa, voi pitää nysinä.

Ja vauvan vaipanvaihtoa ihmettelevälle, ei sitä vaippaa kynsillä hipelöidä, jos puhe oli hygieniasta. Jos viittasit siihen, ettei tule vahingossa vauvaa vahingoitettua niillä torakynsillä, niin itse ainakin olin kynsineni hyvin varovainen, mutta en luottanut tarpeeksi itseeni kynsien kanssa, joten vauvan synnyttyä leikkasin nysiksi. Toisaalta kun ei ne nyt talvisaikaan pitkäksi pääse kasvamaan muutenkaan, niin se on se ja sama pitää mahdollisimman lyhyenä, vaikka niitä kakkavaippoja ei raapisikaan. En kuitenkaan halua vauvan pyllyä repiä pesulla ollessa.

Edellinen lisää vielä , että kasviksiahan niillä torakynsillä on hyvä rapsutella, kun ei tarvitse juuresharjaa erikseen :D Perunankuorista saa multapaakut pois ja samoin porkkanoista. Sitten vaan kynsiharjalla kynnet puhtaaksi.

Vierailija
20/30 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kasvaa nopsaan luomusti pitkät kynnet. Pakko leikata ja pitää lyhyinä, juuri siitä syystä miten ne hankaloittaa pesuja/hygieniaa. Jopa hiusten pesu on niin ja näin, kun päänahkaa ei saa kunnolla hierottua.