Jullkikset ottavat rokotteen ja sanovat että se on ainoa tapa saada korona pois
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007670344.html
On muitakin ehkäisykeinoja esim marjat, vitamiinit liikunta ja terveellinen elämä ja ei juosta turhissa paikoissa julkkikset niissä just juoksee
Kommentit (49)
Lopettaa testaaminen! Joko testeihin on tuhlattu miljardi?
Niin.
Minä en ota koska se on vaan ihmisten tekemä ja sisällä on elohopee joka kemian tunneilla oli myrkkyä
Julkkikset ne vasta haluaa normaalin elämän että saa rahaa lisää
Rokotukset on ainut keino saada tämä pandemia jotenkin kuriin. Sillä poliostakin päästiin.
Koronarokotteessa käytetty teknologia on aivan erilainen kuin sikainfluenssarokotteessa. Siinä ei myöskään ole tehosteainetta, kuten sikainfluenssarokotteessa oli.
Teknologia?? Miksi siinä pitää olla teknologiaa ja muutenkin rokotteet heikentävät ihmisen omaa vastustuskykyä ja kaikilla on sellainen erilainen siksi otkut sairasruu enemmän ja jotku vähemmän
Olen samaa mieltä että terveellinen elämäntavat ja liikunta ehkäisee enemmän koronasta ei tää tauti ole kuitenkaan mikä rutto ole. Se on vaarallisempi kuin influenssa ja rajoitukset auttoivat keväällä mutta influenssa aikanakin voisi ihmiset olla menemättä töihin kipeenä
Vierailija kirjoitti:
Rokotukset on ainut keino saada tämä pandemia jotenkin kuriin. Sillä poliostakin päästiin.
Ei ole ainut keino. Polio saatiin pois koska ihmisten terveys on parempaa nykyään kuin 50 vuotta sitten
En ole käyttänyt maskeja missään ja syy on se että sanon itselleni hyviä asioita se on auttanut
Julkkisten käyttäminen propagandassa on kuin jostain käsikirjasta, esim. Briteissä on valjastettu iso nippu julkkikisia mainostamaan rokotetta.
Jos joku vielä luulee, ettei tämä ole suunniteltua, niin nyt ne silmät auki viimeistään. Kaikki toimet on kuin jostain yhteisestä käsikirjasta.
Noniin, näiden "hyvien ihmisten" sädekehät on nyt kiillotettu. Ihan mielenkiinnosta kysyn, että onko vastaavaa listaa julkkiksista jotka eivät syystä tai toisesta tätä rokotetta meinaa ottaa?
Firmat menee konkurssiin, sananvapaus viedään, kavereita ei saa pyytää , muita flunssia ei taida edes olla ei ainakaan kerrota ja muusta ei puhuta kun rokotteesta
Tämä on eri maiden yhteinen juoni (eli hyvä asia että tekee maat yhteistyötä harmi että kansan kustannuksella)
Kouluissakin puhtaan koronasta ja rokotteesta. Lopettakaa, jätetään lapset rauhaan
Naureskelin tälle. Nämä julkkikset ottaa rokotteen, ota sinäkin! Ah, mitä propagandaa. No, minun puolesta ihan kiva kun muut ottaa. Haluanhan minäkin palata normaaliin, mitä se nyt ikinä onkin. Minun elämänihän on ollut koko ajan ihan samaa. Aatelkaapa sitä. Ei ole vaikuttanut rajoitukset mihinkään, kun ei ole rahaa, niin rajoittuu ihan itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Naureskelin tälle. Nämä julkkikset ottaa rokotteen, ota sinäkin! Ah, mitä propagandaa. No, minun puolesta ihan kiva kun muut ottaa. Haluanhan minäkin palata normaaliin, mitä se nyt ikinä onkin. Minun elämänihän on ollut koko ajan ihan samaa. Aatelkaapa sitä. Ei ole vaikuttanut rajoitukset mihinkään, kun ei ole rahaa, niin rajoittuu ihan itsestään.
Tämä viimeistään saa epäilemään rokotetta.
"Hoitohenkilökunta toimii koekaniineina ja jos käy hullusti niin saahan ulkomailta halvempaa työvoimaa tilalle"
Sanoi joku Youtubessa se on plan saadaan lisää lääkäreitä jotka tietää Lähi-Idän pahoista taudeista mutta ei perus selkäkivusta :) Putous sketsi kertoo kaiken
Kuvittelisin, että julkkiksia on pyydetty puhumaan rokotteiden puolesta, kun asiantuntijatieto ja tylsät tutkimukset eivät tavoita tavoita joitakin ihmisiä.
Varsinkin joku netissä levitetään jatkuvasti pelkoa, epävarmuutta ja salaliittoteorioita.
Elämme kyllä tosiaan post truthin aikakautta.
"Valtamedia valehtelee aina." "Lääkevalmistajat ovat salaliitossa ihmisiä vastaan." "Koronaa ei ole olemassa." "Maski pahentaa tilannetta." "Herätkää lampaat."
Privyet vaan sinne moskovaan.
Julkkiiksiinhan me luotetaankin, nuo ydinfyysikot.
Julkkikset ovat viisaita, ole sinäkin!
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelisin, että julkkiksia on pyydetty puhumaan rokotteiden puolesta, kun asiantuntijatieto ja tylsät tutkimukset eivät tavoita tavoita joitakin ihmisiä.
Varsinkin joku netissä levitetään jatkuvasti pelkoa, epävarmuutta ja salaliittoteorioita.
Elämme kyllä tosiaan post truthin aikakautta.
"Valtamedia valehtelee aina." "Lääkevalmistajat ovat salaliitossa ihmisiä vastaan." "Koronaa ei ole olemassa." "Maski pahentaa tilannetta." "Herätkää lampaat."
Privyet vaan sinne moskovaan.
Ei ole mitään salaliittoteorioita, se on median keksimä sana ja muutenkin miksi rokote auttaisi enemmän kun terveellinen ruokavalio, vitamiinit jne. Lääketeollisuus on teollisuuden yksi muoto eli rahan perässä ovat se että on salaliitto en usko siihen.
Kaikki uskoo eri asioihin sä uskot että valtamedia on oikeassa eikö niin. Maailmassa kaikki on vaan ihmisiä meille on vaan kerrottu ajatukset että asiantuntijat olisivat oikeassa ja tiedemiehet niilläkin on omat mielipiteet rokotteesta jotkut ottavat jotkut ei eniten mua ihmetyttää miksi teknologiaa pitää laittaa rokotteeseen
Ap
Jos se niille on. Senkus ottavat.
Mä en ota.