Henkinen suomennos itsensä oivaltamisen kirjasta
Moi!
Satuin törmäämään keskusteluun henkisyydestä täällä vauva.fi -sivustolla: (https://www.vauva.fi/keskustelu/3861407/henkinen-kehitys).
Siinä oli joitain havaintoja mitä itse olen kokenut henkisellä taipaleellani… eli lähtien psykologiasta, sitten Vetovoiman lain piiriin, jne… joten minun oli helppo samaistua kirjoittajan tuskaan. Joka tapauksessa, itse olen saavuttanut mielenrauhan, todellisen näkökyvyn ja joitain muita taitoja tai kykyjä, joten se on kyllä mahdollista.
Olen oman kokemukseni kautta havainnut, että henkinen kehitys vaatinee tiettyä päättäväisyyttä, sinnikkyyttä, halua ja paljon työskentelyä itsensä kanssa. Tämän vuoksi kirjoitin kirjan ”Myllerryksestä mielenrauhaan”, johon on koottu KOKONAISVALTAISESTI työkalut mielenrauhaan pääsemiseksi (ja paljon muutakin). Nooh, sain kirjalleni kustannussopimuksen, mutta se julkaistaan joskus keväällä 2021.
Mutta eipä hätää. Nyt olisi julkaistuna yksi erinomainen kirja, joka voisi toimia hyvänä aktivaattorina odotellessa edellä mainittua kirjaa… nimittäin ”Persoonaton elämä” on vihdoin ja viimein suomennettu! Tuota kirjaa on myyty miljoonia ja mm. Elvis Presley luki sitä hartaasti ja antoi sadoille ihmisille lahjaksi... ja henkinen opettaja, kirjailija, puhuja Wayne Dyer listasi sen Top10-kirjaksi. Suosittelen lukemaan!
Sen löytää sähköisenä tai painokirjana koodilla ISBN: 978–9–5280–3669–2 esimerkiksi osoitteesta: https://www.bod.fi/kirjakauppa/persoonaton-elaemae-joseph-s-benner-9789…
Kommentit (3)
Kiitos vinkistä. Olen kuunnellut ja lukenut Tollen kirjoja ja tuon Läsnäolon voiman (Power of NOW) suomeksi ja englanniksi noin 8 kertaa. Hyvä kirja, mutta itse en siitä päässyt mielenrauhaan vaan muuta kautta... ja siitä olenkin kirjoittanut kirjan, joka julkaistaan keväällä ilmeisesti nimellä Myllerryksestä mielenrauhaan.
Krisnamurt on tuttu, mutten sitä ole fanittanut. Muita alan kirjoja ja opetuksia olen kahlannut kymmenittäin ja kuitenkin siltä pohjalta voin sanoa, että tuo Persoonaton elämä voipi olla monelle hyvä aktivaattori, herättäjä. Itse olen siitä saanut jotain oivalluksia - vaikka siis muista lähteistä ja omailla harjoituksilla ne oivallukset tulevat.
Olen itse siinä henkisen polun vaiheessa, että mestarit ja opetukset eivät tällä haavaa ole antamassa minulle mitään sellaista minkä kokisin sielustani käsin hyödylliseksi... ja sehän se onkin, että pitää oppia kuuntelemaan itsensä sisällä olevaa ääntä - kukin nimittäkööt sitä miksi tahtoo: intuitioksi, Jumalaksi sisällään, Pyhäksi Hengeksi, Äärettömäksi Älykkyydeksi, jne...
Suosittelen sinulle lämpimästi luettavaksi mm seuraavia kirjoja, jollet ole niitä jo lukenut:
Arthur Osborne: Ramana Maharshin opetuksia.
J.Krishnamurtin kirjoja.
E.Tolle: Läsnäolon voima.
Ovat mahtavia kirjoja niille joita Itsetuntemus ja henkinen kasvu kiinnostaa.