Miten suhtautuisit 22-vuotiaan tytön
Kommentit (14)
22-vuotias on aikuinen nainen eikä tyttö siinä missä 18-vuotiaskin. Kannattaa välttää puuttumista toisten asiohin, ettei välit mene. Jokainen tekee omat valintansa.
Nyt on kyllä kysyttävä, kun näitä "ikiksiä" täällä häärii vissiin useampikin, että saatteko te jotain ihme mielihyvää näistä kysymyksistä? Aaaiina sama kehäkeskustelu, alusta loppuun samat argumentit ja toteamukset. Mitä järkeä?
Lykkyä vaan niille hyvin toimiville nuori nainen vanhempi mies -parisuhteille, se on heidän välinen asiansa, hyvässä ja pahassa. Varmasti voi joku parikymppinen olla naiivi, itse ainakin oon, enkä usko, että ihan mulle sopivaa suhdetta voisin luoda vanhemman miehen kanssa. Mutta tulen kuitenkin parhaiten juttuun just vähän itseeni vanhempien kanssa.
Sama ku kysyisit, että mitä mieltä valkosipulista bolognesekastikkeessa (kun täällä se bolognesefriikkikin joskus hilluu?)? No sitä mieltä, että makuasia.
Anna olla nyt vaan.
Mun Seurustelu ei kestänyt ku se 6 kk
Tuo on jo miesystävä. Olen itse 22 enkä katso yli 30v miehiä.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:38"]
Tehkööt aikuiset mitä lystäävät
[/quote]
Tämä. Miten asia minulle kuuluisi?
Voi että kun jotkut jaksaa nähdä vaivaa toisten ihmisten asioista :D t: n23 m37
22-vuotias tyttö tarvitsee rinnalleen kypsän aikuisen huolehtimaan hänestä kun ei sen ikäinen pärjää vielä ilman aikuisen ohjausta.
äitinä olisin oikeasti todella järkyttynyt :( toivottavasti mieheni osaa olla hyvä isä tytöllemme niin ettei hänen tarvitse hakea myöhemmin isähahmoa noin vanhoista miehistä.
äitinä olisin oikeasti todella järkyttynyt :( toivottavasti mieheni osaa olla hyvä isä tytöllemme niin ettei hänen tarvitse hakea myöhemmin isähahmoa noin vanhoista miehistä.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:12"]22-vuotias tyttö tarvitsee rinnalleen kypsän aikuisen huolehtimaan hänestä kun ei sen ikäinen pärjää vielä ilman aikuisen ohjausta.
[/quote]
Hahah ihan oikeasti?? :D on kasvatuksessa mennyt joku pieleen jos 22 vuotias ei pärjää ilman aikuisen ohjausta.
Terveisin, 22 vuotias.
Minä olin 21 kun aloitin seurustelun 32 v miehen kanssa. Tuosta on 16 vuotta, edelleen yhdessä ja ollaan sielunkumppaneita.
riippuu hyvin paljon miehestä noin muuten. Riippuu myös kuinka läheisestä naisesta on kysymys, että tarvitseeko minun ylipäätään suhtautua mitenkään erityisesti. Ikä ei vakuttaisi suhtautumiseeni mitenkään, koska tuo ei ole mielestäni paha ikäero.