Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syön oikein ja en silti laihdu, on lautasmallit jne

Vierailija
26.04.2014 |

Tämä pitäisi nyt saada oikeasti ymmärrettyä, että jos et laihdu virallisterveellisellä ja perinteisellä tavalla niin sitten sulle sopii paremmin jokin muu tapa. Unohtakaa pussikuurit yhtenä vaihtoehtona, yksi hyvä esimerkki miten laihduttajan kukkarolla on helppo tehdä rahaa. Ruokavalioita on erilaisia, hae siis sitä juuri sinulle sopivaa ja sinulla toimivaa ratkaisua.

Virallisterveellisen laihduttamisen mollaaminen ei nyt ollut pointtina, jos voit hyvin ja paino putoaa ja oppii pysyviä muutoksia niin kaikki hyvin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuuden hoidossakin tehtäisiin merkittävä muutos parempaan jos huomioitaisiin ihmisen yksilöllisyys eikä tuputtettaisi samoja ikivanhoja oppeja olettaen että ne toimii kaikilla, varmasti. Ruotsissa ollaan taas vaihteeksi Suomea edellä, joskin aiheena on diabeetikkojen ruokavalio, siellä voi diabeetikko nykyään valita neljän erilaisen ruokavalion joukosta itselle parhaan yhdessä hoitavie henkilöiden kanssa. Hyvä suunta!

Minua myös järkyttää tuo pussikuurien käyttö. Onneksi on sellaisiakin ohjeita että sen voi tehdä ruoka-aineilla, mutta ketoosiin pääsee mukavamminkin (mun mielestä).

Vierailija
2/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisia ovat nuo ruotsin neljä eri diabeetikkoruokavaliota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se painon pudottaminen on hyvin yksinkertaista. Syö vähemmän kun kuluttaa. Ei siinä mitään poppakonsteja tarvita tai yksilöllisyyttä. Hukassa olet jos niin väität itsellesi.

Vierailija
4/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit säätelevät myös joillakin ihmisillä painonhallintaa.

Vierailija
5/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ketoosi käy liikkumattomille ihmisille. Mieluummin syön kaikkea sopivasti ja liikun vastaavasti paljon.

Vierailija
6/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... Mä laihdutin pussikuurilla 20 kg ja ne kilot on poissa nyt seitsemättä vuotta. Tosin tiesin jo ensimmäisen pussin kumotessani etten tule koskaan enää palaamaan entisiin ruokailutottumuksiin.

Vierailija
7/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen tulee tänne julistamaan tuota että on vain yksi ainoa ratkaisu, vaikka siitä juuri pitäisi pyrkiä eroon. t. ap ja nro 2

Vierailija
8/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 tuo on juuri osa yksilöllisyyttä nuo hormonit myös, hyvä. Ap.

Vierailija
9/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:01"]

Niin... Mä laihdutin pussikuurilla 20 kg ja ne kilot on poissa nyt seitsemättä vuotta. Tosin tiesin jo ensimmäisen pussin kumotessani etten tule koskaan enää palaamaan entisiin ruokailutottumuksiin.

[/quote]

Minä laihdutin myös, 15 kiloa lähti ja ovat pysyneet poissa. Olen samanlainen kuin aloittaja siinä, että perinteisillä dieeteillä en laihdu. En, vaikka mittaisin ja punnitsisin kaiken syömäni.

Vierailija
10/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussikuureilla lähtee ei siitä ollut kyse, vaan siitä että minä mieluummin ketoilen syömällä oikeeta ruokaa kuin vetämällä niitä pusseja. Ihan sama teho.

Vierailija
11/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sinulle tulee kaloreita päivittäin? Muistatko punnita ruokasi?

Vierailija
12/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sama teho. Siitähän tässä ketjussa juuri on kyse. Ennen pusseja koitettu kyllä ruoalla, ihan kaikenlaisella.

Vierailija
13/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkakaa karppaamaan. Ei ole nälkä ja saa herkutella lempiruoilla. Tänäänkin olen syönyt näin

-aamupala: 3 kananmunaa, meetvurstia ja kuohukermaa sekaan. Paistoin ja nam oli ihanaa

-lounas: Salaattia, pihviä kermakastikkeessa ja paistettuja vihanneksia

-välipala: kourallinen pähkinöitä

-päivällinen : salaatti, voissa paistettuja vihanneksia ja kermajuustoa ja pekonia salaatin sivussa

Nam, hyvää on ja paino tippuu vain koko ajan

Vierailija
14/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13, mitenniin ei ole sama teho. Ketoosi kun ketoosi, ei sen teho riipu siitä miten sen on saavuttanut. ap

Vierailija
15/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 14, karppaaminen toimii sulla ja minäkin suosin. Kaikille ei sekään sovi, joskin karppaamista on monenlaista. Minun päiväni sisältää enemmän vihanneksia, kasviksia, vähän marjoja tai hedelmiä.

Vierailija
16/16 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole laihduttanut, mutta huomasinpa vaan että paino on pudonnut kun oon syönyt iltaisin tosi vähän (liian vähän varmaan, elämänmenosta johtuvista syistä) ja aamiainen on muuttunut, en syö enää leipää aamuisin, vaan pekonia, munaa, juustoa, vihanneksia. Ei mitään tietoista karppaamista mutta ilmeisesti se ainakin mulla toimis jos tarvitsisi laihduttaa. Eri ihmisillä varmaan toimii erilaiset ruokavaliot, ehkä siinä "veriryhmädieetissäkin" on jotain perää? Joku puhui jossain akkainlehdessä "intuitiodieetistä", syödään sitä mitä keho tuntuu tarvitsevan - mulla ainakin tuntuu että on on pakko syödä paljon kasviksia ja kalaa, ehkä siinäkin jotain perää on. En syö esim. ikinä naudanlihaa, se vaan ei tunnu sulavan. Veriryhmästä ei nyt kyllä ole muistikuvaa, josko tuo jotenkin siihen liittyisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme