Milloin mahatauti on ohi?
Nyt 12h viimeisimmästä oksennus- ja ripulikrampista. En ole syönyt kunnon ateriaa vielä, mutta karkkia, suolapähkinöitä ja banaanin olen saanut alas, sekä nestettä.
Kommentit (18)
Mitä teet tiedolla? mene fiiliksen mukaan?
Et ainakaan vielä mene minnekään kylään tai kauppaan. Kylään vasta kahden viikon kuluttua. Kukaan ei halua tautia vapuksi.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:01"]
Et ainakaan vielä mene minnekään kylään tai kauppaan. Kylään vasta kahden viikon kuluttua. Kukaan ei halua tautia vapuksi.
[/quote]
Juuri näin. Oli eilen tosi kiva kun kaveri tuli muksuineen kylään ja ilmoittaa paikan päällä vasta, että ripulia ja oksentelua oli vielä edellispäivänä :/ tässä kauhulla odotellaan josko meillekin tarttui pöpö.
[/quote]
Saanko mennä Ma töihin, vai soitanko olevani saikulla?
Ei koskaan. Dieetillä pysyy oireet poissa, mutta parana ei koskaan. Keliakia.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:06"]
[/quote]
Saanko mennä Ma töihin, vai soitanko olevani saikulla?
[/quote] Minä ottaisin saikkua.
Eiköhän työpaikoilla ole omat ohjeensa. Hoitoalan töihin ei ole menemistä ja tuskin ruoka-alan paikkoihinkaan. Jos olet urheilukentän hoitaja ja duunaat yksin, ei ole estettä töille.
Ei tämä maailma kuule vaan toimi sillä tavalla että me kaikki oltaisi varalta saikulla.
Mun duunissa (toimistotyö) ei oltais enää maanantaina saikulla.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:51"]
Ei tämä maailma kuule vaan toimi sillä tavalla että me kaikki oltaisi varalta saikulla.
[/quote]
Hm, hm, hm, hm.
Mahatautisi on ollut ohi nyt n.14 tuntia.
Se voi tulla vielä takaisin, kun alat syödä enemmän.
No etköhän huomaa sitten, kun on.
Ehkä kun tulee eka kiinteä kakka?