Arvioi päivän syömiseni!
Aamupala:
- Kauraleipä (kaksi siivua
- Levitteenä valk.sipulihummusta
- Molempien leipäsiivujen päällä salaatinlehti, puolikas juustosiivu ja lihapulla
- Banaani
- 2,5dl light colaa
Lounas:
- 2,5dl porkkanakeittoa
- 1dl raejuustoa
Päivällinen:
- 1dl makaronia
- 0,5dl jauhelihakastiketta
- 1 porkkana
- 1dl raejuustoa
Kommentit (16)
Entäs mun:
aamiainen 3 mukia maitokahvia
lounas madekeittoa
päivällinen 2 lonkeroa
1: proteiinit ja hyvät rasvat puuttuu.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:48"]
[/quote]
Ai eikös kaikki fitness-pimut vedä tuota raejuustoa??
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:48"]
[/quote]
Ai eikös kaikki fitness-pimut vedä tuota raejuustoa??
[/quote]
Vetää varmaan joo, mutta desissä raejuustoa ei ole kuin joku 11 g protskua. Ja ne fitnesstyypit syö kyllä reippaammin muutakin protskua toisin kuin ap.
Mikä sairaus tämä syömisten arvioituttaminen on?
Kitudietti joka loppuu kyllä pian.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:34"]
Aamupala:
- Kauraleipä (kaksi siivua
- Levitteenä valk.sipulihummusta
- Molempien leipäsiivujen päällä salaatinlehti, puolikas juustosiivu ja lihapulla
- Banaani
- 2,5dl light colaa
Lounas:
- 2,5dl porkkanakeittoa
- 1dl raejuustoa
Päivällinen:
- 1dl makaronia
- 0,5dl jauhelihakastiketta
- 1 porkkana
- 1dl raejuustoa
[/quote]No en ravintosisältöön/energiamäärään ota kantaa mutta mua tuollanen ruoka pierettäis (porkkanan määrä, kauraleipä, ehkä hummuskin) ja mietin että tulis varmaan aika muhevan hajuisia rupsuja... mutta tätähän sä et kysynyt... joten ei mulla muuta.
Sylt liian vähän. Mä syön paljon enemmän ja silti olen alipainoinen. En pärjäisi tolla ruuan määrällä.
Entäs tää, koko päivän syömiset tässä: hilloviili, 200 g verigreippi, karjalanpiirakka, banaani, salaattia, tomaattia, paprikaa, kukkakaalia, n. 10 hapankorppua, pellillinen pesto mozzarella tomaatti pizzaa, mustikkarahka (itse tehtyä, jossa 1 prk kerma ja 1 prk rahka+mustikat), raejuustoa n. 1,5 dl, 2 mukia kahvia, 2 lasia maitoa, rusinoita.
Enempää en jaksa. Ja ei, en ole pläski.
Mun ruoat: aamulla kahvia, lounasaikaan lisaa kahvia ja leivos, paivalliseksi asken soin kalapiirakkaa ja olutta, kohta avataan pullo punaviinia. Milta kuulostaa?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:12"]
Entäs tää, koko päivän syömiset tässä: hilloviili, 200 g verigreippi, karjalanpiirakka, banaani, salaattia, tomaattia, paprikaa, kukkakaalia, n. 10 hapankorppua, pellillinen pesto mozzarella tomaatti pizzaa, mustikkarahka (itse tehtyä, jossa 1 prk kerma ja 1 prk rahka+mustikat), raejuustoa n. 1,5 dl, 2 mukia kahvia, 2 lasia maitoa, rusinoita.
Enempää en jaksa. Ja ei, en ole pläski.
[/quote]
Kaikkea paskaa sitä ihmiset sisäänsä tunkee. Verisuonet ei kiitä.
en arvioi, mun aamupala, kaurapuuro kera puolukoiden, lasi rasvatonta maitoa, päivällinen 2 koipireittä kera nuudelien, myöhemmin 4 palaa ruisleipaa kera juuston, myöhemmin lakutuuttia. Illemmalla rahkaa, lasi maitoa
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:17"]
Mun ruoat: aamulla kahvia, lounasaikaan lisaa kahvia ja leivos, paivalliseksi asken soin kalapiirakkaa ja olutta, kohta avataan pullo punaviinia. Milta kuulostaa?
[/quote]
Evvvk.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:29"]
en arvioi, mun aamupala, kaurapuuro kera puolukoiden, lasi rasvatonta maitoa, päivällinen 2 koipireittä kera nuudelien, myöhemmin 4 palaa ruisleipaa kera juuston, myöhemmin lakutuuttia. Illemmalla rahkaa, lasi maitoa
[/quote] omena olisi pitänyt syödä mutta en enää syö illalla että en virkustu.
up