Jos olisit haluton?
Eli lyhyesti virsi kaunis. Jos olet haluton, haittaako jos puolisosi lopettaisi aloitteet?
Mies tai nainen tai kummin vaan.
Itse olen huomannut että varsinaisesti puute ei haittaa läheskään niin paljon kuin torjunta. Eli teen tulevaisuudessa muutoksia käyttäytymiseen.
Kommentit (8)
Haluni ovat hiipuneet, enkä toivo aloitteita, miksi toivoisin? Muistan joskus nauttineeni seksistä, mutta en saa siitä tunteesta enää kiinni. Seksi on nykyään pelkkä rasite, joka vie aikaa monelta muulta asialta, mitä tekisin paljon mieluummin. Vaikkapa nukkuisin kunnolla.
Olen haluton ja ahdistun miehen aloitteista. Olisi todellakin parempi, jos vaan lopettaisi ne.
Mä olen miehenä lopettanut aloittteet halutonta puolisoa kohtaan. Elellään kuin kämppäkaverit. Minkäs teet.
Mun mies on haluton. Näkyy myös muilla osa-alueilla kuin seksissä. On vähän uupunut. Annan tilaa ja aikaa, teen silloin tällöin aloitteita kun pa*ettaa järisevästi :D Yleensä torjutaan, mutta helpompi ymmärtää kun asialle on jokin konkreettinen syy.
Vaikea sanoa. Joskus tuntuu parhaalta juuri se kun toinen yrittää ja tunnen olevani haluttu.
Taitaa olla enemmän ääniä aloitusten lopettamisen puolesta. Siispä meidän seksielämä oli tässä. Ap
Siis jos olisin haluton, niin en tahtoisi aloitteita seksistä.