Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Telttailu olohuoneessa korona aikana.

Kysymys
08.12.2020 |

Eli ajattelin, että tekisin perheelle yllätyksen ja ostaisin kupoliteltan ja sitten voisimme olkkarissa nukkua teltassa. Olisi vähän vaihtelua. Voisimme tehdä grillimakkaraa ja juoda kaakaoda kynttilänvalossa. Mutta mulla on sellainen kysymys, että pysyykö kupoliteltta kasassa kun sen laittaa laminaatille kiinitämättä sitä maahan?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette lähde ulos telttailemaan, ei siinä ole koronan kannalta mitään ongelmaa. Sitä paitsi siinä olisi oikeasti jotain vaihtelua.

Mä en ole ikinä telttaillut. Eikö nyt ole kylmä??? :O

Ei ole kylmä, ainakaan jos on oikeanlaiset varusteet. :)

Vierailija
22/24 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva idea! Kun olin itse lapsi, testipystytimne uuden kupoliteltan olohuoneen lattialle, ja nukuin teltassa yön. Oli tosi mukava seikkailu!

Nyt jos tekisin saman, hankkisin sellaisen kupoliteltan, jossa putket pitävät sisäteltan pystyssä, eli sadetta pitävän ulkoteltan ja mahdolliset absidit voi jättää pois. On mukavampi, kun lämpimässä nukkuu, että teltta hengittää kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko joku mies minut luoksensa pystyttelemään ja pumppailemaan telttaa ylös? Pidän myös makkarasta.

N26

Vierailija
24/24 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä kaupunkilaisii… :D Olohuoneessa telttaillaan. Ei sais nauraa, mut tää laitto hymyilee. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi