Telttailu olohuoneessa korona aikana.
Eli ajattelin, että tekisin perheelle yllätyksen ja ostaisin kupoliteltan ja sitten voisimme olkkarissa nukkua teltassa. Olisi vähän vaihtelua. Voisimme tehdä grillimakkaraa ja juoda kaakaoda kynttilänvalossa. Mutta mulla on sellainen kysymys, että pysyykö kupoliteltta kasassa kun sen laittaa laminaatille kiinitämättä sitä maahan?
Kommentit (24)
Aiotko tehää nuotion laminaatille?
Ai, mä luulin, että tässä puhuttiin toisenlaisesta teltasta.
Vierailija kirjoitti:
Pysyy pystyssä
Kiitos isosti ja hyvää joulun odotusta!!!
Kyllä pysyy kasassa. Mutta kunhan ette mitään grilliä virittele sinne olohuoneeseen.
Muista paloturvallisuus teltan ja kynttilän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Aiotko tehää nuotion laminaatille?
No en. Koitan vaan keksiä jotain uutta, koska asutaan pk seudulla ja ei haluta mennä mihinkään. Tartuntoja on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Muista paloturvallisuus teltan ja kynttilän kanssa.
Joo, ajattelin, että kynttilät voi olla olkkarin pöydällä ja teltassa led kynttilät. :)
Miksi ette lähde ulos telttailemaan, ei siinä ole koronan kannalta mitään ongelmaa. Sitä paitsi siinä olisi oikeasti jotain vaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin tulla pystyttämään miehesi teltan.
N27
Sinne telttaan mahtuu vaan 3 henkilöä - mä ja mies ja lapsi. Jos haluat voit tulla ja paistaa meille makkaroita, mutta maski pitää olla ja turvavälit.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette lähde ulos telttailemaan, ei siinä ole koronan kannalta mitään ongelmaa. Sitä paitsi siinä olisi oikeasti jotain vaihtelua.
Mä en ole ikinä telttaillut. Eikö nyt ole kylmä??? :O
Laita Youtubelta vielä myrskyn ääniä tai linninlaulua jne kämppään. Tuo on kiva idea! Tee aarrekartta "metsään" ja anna lasten estiä se asunnosta.
Sehän riippuu teltan mallista. Ainakin lasten leikkiteltat ei tarvi kiinnitystä. Aivan hyvä idea, mutta grillit ja nuotiot sisätiloissa, ei kannata edes yrittää. Ehkä joku huopatossut keppien alle. Tai oikeastaan matto.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pysyy kasassa. Mutta kunhan ette mitään grilliä virittele sinne olohuoneeseen.
Ei ku hellaa käytetään. Keittiössä. Meillä on palovaroittimet ja asutaan kerrostalossa.
Vierailija kirjoitti:
Laita Youtubelta vielä myrskyn ääniä tai linninlaulua jne kämppään. Tuo on kiva idea! Tee aarrekartta "metsään" ja anna lasten estiä se asunnosta.
TÄMÄ ON AIVAN MAHTAVA IDEA!!! Ja telkkariin voi laittaa nuotiovideon.
Useimmat telttamallit pysyy kasassa ilman maahan talttausta, jos on esimerkiksi metallinen tukiranka. Metallin ja lattian väliin voi laittaa esim. sukan pehmusteeksi.
Ja ei hullumpi ajatus, ajattelin itsekin tässä pari viikkoa sitten, että olisipa sisälle teltta! (Rakensin peitoista aika surkean majan)
Mitä mä juuri luin?