Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ponnarista päänsärky

Vierailija
26.04.2014 |

Olen vihdoin tajunnut, miksi päätäni alkaa joskus särkeä. Päänsärky tulee aina silloin, kun käytän ponnaria! Aamulla laitan ponnarin ja iltapäivällä alkaa jo hieman pää särkeä töissä. Matkalla kotiin särky on yleensä kaikista pahin. Miksi ponnari aiheuttaa päänsärkyä? Minulla on melko pitkät hiukset, joten veikkaan, että niiden paino vielä pahentaa sitä. Lyhyillä hiuksilla ponnari ei varmaankaan aiheuta särkyä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on voimakas pyörre ja sain ponnarista päänsärkyä, kun se pakotti hiukset "väärään suuntaan". Leikattuani korkealta alkavan otsatukan (etuhiukset saavat siis sojottaa naamalle mikä on niiden luonnollinen kasvusuunta) ongelma ratkesi. Mutta vieläkin jos jostain syystä haluan pitää etuhiuksia taaksepäin vaikka pannalla, pää tulee kipeäksi.

Muistan miten mulla oli lapsena aina pää kipeä tämän takia! Ranskalainen letti oli jotenkin erityisen paha, huono homma vaan että se sopisi mun kasvojen muotoon tosi hyvin mutta ei kärsi pitää.

Vierailija
2/3 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaikuttaa esim. kallonpohjan lihaksiin. 

Mä en voi pitää sellaisia kuminauhapantoja tai -hiuskoristeita, jotka menee koko pään ympäri. Painavat jotenkin kallonpohjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tälläsiä ponnareita http://www.invisibobble.fi/tiede/ , ei ehkä kovin nättejä mutta pääsäryt vähentyneet selvästi!