Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan tilannut Wishin untuvapeittoa? Tai suosittele muhkeaa hyvää peittoa

Vierailija
08.12.2020 |

Wish mainostaa 28 € 100% hanhen untuvapeitto. Uskaltaako ostaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo varaudu siihen, että sen Wishin untuvapeiton höyhenien seassa on myös kanan nokkia ja jalkoja.

Vierailija
2/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskissä kohtuuhinnalla untuvapeittoja. Jatkuvasti joku tarjous.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo totta,sitä itsekin mietin että miten mahtaa olla peitot tehty.

Ja jyskistä tosiaan hyviä kokemuksia meilläkin. Ostettiin laadukkaat memory foam patjat sieltä. Täytyypä tsekata sieltä.

-ap

Vierailija
4/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ohuin Joutsenen untuvapeite. Ostin pari vuotta sitten alennuksesta, joten ei ollut kovin kalliskaan. Kannattaa vain tuntea oma kehonsa ja makuuhuoneen lämpötila, ettei osta liian paksua tai ohutta. Itse jouduin viemään edellisen mökille, kun se oli liian kuuma kerrostaloon.

Vierailija
5/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo, linnuista kiduttamalla revitty, varmaan jotain ihonkappaleita ja ties mitä seassa. Todella eettistä tilata tuollaista paskaa. Miten jotkut kehtaa.

Vierailija
6/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Hoie merkkisiä toppatäkkejä, optimal, sillä vaihdevuosissa hikoilen öisin. Toinen on kevyempi kesäksi ja toinen painavampi eli lämpimämpi. Aivan ihanan kuohkea ja kevyt, ihanampi kuin missään hotellissa. Myös paras tyynyni on samaa merkkiä. 

Olen hyvin tarkka nukkumismukavuudesta ja olen kokeillut monia merkkejä, tämä on ihan omaa luokkaansa eikä ole tarpeen enää kokeilla muita.

Vierailija
7/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sentään pidätte huolen siitä että ne teidän untuvatuotteet on eettisesti tuotettu eikä linnuilta ole revitty untuvia irti?

Vierailija
8/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne repii elävistä linnuista höyheniä siellä. Sitä paitsi untuvapeitot on tosi tukalia.

Vierailija
9/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla saa vain elävistä linnuista nypittyjä höyheniä. Eettisesti tuotetut höyhenet ja peitot maksavat. Saatanpa jonkun taudinkin sen mukana saada. Hyviä unia!

Vierailija
10/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava pandemia on todennäköisesti myös zoonoosi, eli eläimestä peräisin. Ehkä se jopa saapuu Suomeen ap:n untuvapeiton kautta? Osa viruksista säilyttää tartuttamiskykynsä jopa viikkoja.

Vierailija
11/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös ihana Hoien täkki, ei untuvaa mutta tuntuu untuvalta. Todella mukava ja laadukkaan tuntuinen. Ostin kalleimman Hoien mutta alesta.

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Hoie merkkisiä toppatäkkejä, optimal, sillä vaihdevuosissa hikoilen öisin. Toinen on kevyempi kesäksi ja toinen painavampi eli lämpimämpi. Aivan ihanan kuohkea ja kevyt, ihanampi kuin missään hotellissa. Myös paras tyynyni on samaa merkkiä. 

Olen hyvin tarkka nukkumismukavuudesta ja olen kokeillut monia merkkejä, tämä on ihan omaa luokkaansa eikä ole tarpeen enää kokeilla muita.

Vierailija
12/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tilaa. Kiinassa ei ole eläinoikeuksia. Linnut elävät kamalissa oloissa ja ovat usein elossa kynittäessä. On muita materiaaleja, jotka ovat miellyttäviä, hygieenisiä ja kestävät konepesua. Untuva menee lyttyyn ajan myötä, viimeistään pestessä.

Vierailija
13/17 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea

Vierailija
14/17 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsenen untuvapeitto.

Vierailija
15/17 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hankkia untuvapeitto kun on paljon muitakin yhtä mukavia vaihtoehtoja. Untuvapeitot ovat nykyaikana samanlaista turhuutta kuin turkistakit.

Vierailija
16/17 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehoitan ehdottomasti selvittämään ihan täällä Suomessakin myytävistä, että kuinka eettinen untuva kyseessä!

Vierailija
17/17 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Death Wish III rulettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän