Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kuvaisit tällaista miestä?

Vierailija
26.04.2014 |

- tyylitietoinen, melko huoliteltu mieheksi

- lukee tietokirjoja

- kiinnostunut kulttuurista, kielistä, maantieteestä jne

- osaa laittaa ruokaa

- ei osaa small talkia, mutta miettii syvällisiä

?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on siis mies, josta olisin kiinnostunut. Keskustelu vain tuntuu loppuvan joka kerralla kuin seinään, jos alan puhumaan arkisista asioista tai hän aloittaa puhumaan jostain "vakavammasta"...en ole vain tottunut sellaiseen.

Vierailija
2/17 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se tärkein, onko miehellä iso peenis. Kaikki muu on turhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 07:16"]

Kyseessä on siis mies, josta olisin kiinnostunut. Keskustelu vain tuntuu loppuvan joka kerralla kuin seinään, jos alan puhumaan arkisista asioista tai hän aloittaa puhumaan jostain "vakavammasta"...en ole vain tottunut sellaiseen.

[/quote]

Aivan, se suhteen luonti tuollaiseen voi olla oma lukunsa.

Vierailija
4/17 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kurkkaa hyvä ihminen housuihin ennen kun poltat siipesi. Kovin huoliteltu ja tyylikäs sitäpaitsi odottaa samaa sinulta. Yleensä vaikka makaisit juuri synnyttäneenä sairaalassa. Itse en ole ottanut kuin kerran huolitellun ja tyylikkään, liikaa paineita. Puhtaudesta huolehtiva perusjamppa sopii mulle paremmin.

Vierailija
5/17 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun mies. Puhukaa niitä syvällisiä. Ei munkaan miestä kiinnosta edelleenkään kauppalistan laatiminen, budjetin suunnittelu tms. Mutta jos syvällisiä juttuja mietin, miehestä saa aina juttelukaveria.

Vierailija
6/17 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuihin kurkkaamiseen liittyvät asiat jätän tarkoituksella tästä ketjusta pois. Kyse on mielenkiintoisesta ihmisestä. Mitä tarkoitit 4. tuolla suhteen luomisen vaikeudella?

-ap

Vierailija
7/17 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 07:52"]Juu, kurkkaa hyvä ihminen housuihin ennen kun poltat siipesi. Kovin huoliteltu ja tyylikäs sitäpaitsi odottaa samaa sinulta. Yleensä vaikka makaisit juuri synnyttäneenä sairaalassa. Itse en ole ottanut kuin kerran huolitellun ja tyylikkään, liikaa paineita. Puhtaudesta huolehtiva perusjamppa sopii mulle paremmin.

[/quote]

Ei mun mies ainakaan! Huonosta itsetunnosta kertoo, jos ei kestä toisen itsestään huolehtimista. Ja jos joku on ollut pinnallinen, ei kaikki silti ole.

Vierailija
8/17 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mieshän juuri ei pitänyt olla ap:n mukaan pinnallinen.

Vierailija
9/17 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 06:39"]- tyylitietoinen, melko huoliteltu mieheksi

- lukee tietokirjoja

- kiinnostunut kulttuurista, kielistä, maantieteestä jne

- osaa laittaa ruokaa

- ei osaa small talkia, mutta miettii syvällisiä

?

[/quote]

Kuulostaa ihan minulta, paitsi olen nainen. :-) Mä en myöskään jaksa jauhaa arkiasioista kuin ne pakolliset, mieluummin keskustelen jostain missä on vähän enemmän sisältöä. Lapsesta saakka tällainen, sekä äitini että oma mies valittavat kun heti aamusta alan keskustella filosofiasta tai politiikasta... ;-) tällainen ihminen tarvitsee ainakin jalat maassa olevan lähipiirin että arki sujuu...

Vierailija
10/17 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hiukan minulta paitsi että luen yhtä lailla tietokirjoja kuin kaunokirjallisuutta. Olen myös sosiaalisesti hiukan kömpelö, siis sikäli etten oikein välitä small talkista. Pienistä arkisista asioista puhun mielelläni siinä missä syvemmistäkin asioista, mutta tavanomaisessa kohteliaisuuksien vaihtamisessa ja kevyessä small talkissa olen valitettavan huono.

Mies siis vaikuttaa oikein fiksulta hepulta. :)

Vierailija
11/17 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 08:02"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 07:52"]Juu, kurkkaa hyvä ihminen housuihin ennen kun poltat siipesi. Kovin huoliteltu ja tyylikäs sitäpaitsi odottaa samaa sinulta. Yleensä vaikka makaisit juuri synnyttäneenä sairaalassa. Itse en ole ottanut kuin kerran huolitellun ja tyylikkään, liikaa paineita. Puhtaudesta huolehtiva perusjamppa sopii mulle paremmin.

[/quote]

Ei mun mies ainakaan! Huonosta itsetunnosta kertoo, jos ei kestä toisen itsestään huolehtimista. Ja jos joku on ollut pinnallinen, ei kaikki silti ole.

[/quote]

On se huvittavaa, että palstalla vedotaan huonoon itsetuntoon, jos vain simppelisti ei jaksa katsella toisten pynttäytymistä. Ei miesten eikä naisten. Jos minulla olisi huono itsetunto, kai silloin koreilisin itsekin. Olen juuri tuon ap:n kuvaile.an miehen kaltainen pohdiskelija ja minulla on hyvin saman tyylisiä ystäviä ja kavereita. Kukaan heistä ei koreile. Sellaiset asiat eivät vain kiinnosta, kun mielessä pyörii maailman rauhan paradoksaalinen toivominen. Tulee mieleen, että onko tuo mies ihan feikki kaikella tapaa. Ei vain sovi nuo kaksi piirrettä yhteen.

Vierailija
12/17 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 08:02"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 07:52"]Juu, kurkkaa hyvä ihminen housuihin ennen kun poltat siipesi. Kovin huoliteltu ja tyylikäs sitäpaitsi odottaa samaa sinulta. Yleensä vaikka makaisit juuri synnyttäneenä sairaalassa. Itse en ole ottanut kuin kerran huolitellun ja tyylikkään, liikaa paineita. Puhtaudesta huolehtiva perusjamppa sopii mulle paremmin.

[/quote]

[/quote]

On se huvittavaa, että palstalla vedotaan huonoon itsetuntoon, jos vain simppelisti ei jaksa katsella toisten pynttäytymistä. Ei miesten eikä naisten. Jos minulla olisi huono itsetunto, kai silloin koreilisin itsekin. Olen juuri tuon ap:n kuvaile.an miehen kaltainen pohdiskelija ja minulla on hyvin saman tyylisiä ystäviä ja kavereita. Kukaan heistä ei koreile. Sellaiset asiat eivät vain kiinnosta, kun mielessä pyörii maailman rauhan paradoksaalinen toivominen. Tulee mieleen, että onko tuo mies ihan feikki kaikella tapaa. Ei vain sovi nuo kaksi piirrettä yhteen.

[/quote]

Tää on tätä arkkityyppiajattelua, joka on todella yleistä Suomessa. Itse olen tehnyt pitkän uran ihmisoikeuksien parissa, mua kiinnostaa filosofia ja politiikka, mutta tykkään myös kauniista ja tyylikkäistä vaatteista ja hyvästä ruuasta. Hyvin mahtuu kaikki saman ihmisen päähän eikä ole siltä muulta pois.

Vierailija
13/17 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 08:02"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 07:52"]Juu, kurkkaa hyvä ihminen housuihin ennen kun poltat siipesi. Kovin huoliteltu ja tyylikäs sitäpaitsi odottaa samaa sinulta. Yleensä vaikka makaisit juuri synnyttäneenä sairaalassa. Itse en ole ottanut kuin kerran huolitellun ja tyylikkään, liikaa paineita. Puhtaudesta huolehtiva perusjamppa sopii mulle paremmin.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minusta on mukavampi olo huoliteltuna. Ei sen tarvitse tarkoittaa koreilua vaan sitä, että pukeutu siististi, käy säännöllisesti parturissa, pitää itsensä puhtaana jne. Merkillinen ajatus, että ollakseen "syvällinen" pohdiskelija, ei voisi ajatella myös omaa ulkoasuaan. Ellei sitten ole kovin rajoittunut aivokapasiteetti. Huoliteltuna oleminen tarkoittaa minulle itsevarmempaa oloa. Eikä minun joka tilanteessa tarvitse olle huoliteltu mutta kaupungille, ulos ihmisten joukkoon, en tykkää lähteä paskalta haisevissa, repeytyneissä verkkareissa tukka rasvaisena ja hengitys löyhkäten - ehkä se on sitten pinnallista.

Vierailija
14/17 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lika barn leka bäst. Oikeasti syvällisen ihmisen elämään mahtuu niin kauppalistat kuin vakavan pohdinnat, koska molemmat ovat välttämättömiä.

Vierailija
15/17 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Ei siitä juttelusta tullut lopultakaan oikein mitään ja se syvällisten miettiminenkin oli vähän niin ja näin. Vaikutuksen tekemistä ja sitten hurahti yhteen asiaan aika pahasti Normaali toisten kanssa oleminen ja muiden huomioiminen on joidenkin mielestä "turhaa small talkia". Ja sen huomaa. Mies voikin keskittyä sitten rauhassa niiden "syvällisten" miettimiseen, vaikka muut olisivat hengen hädässä.

Oman kokemukseni perusteella en todellakaan suosittelisi, mutta voihan muilla olla parempi onni!

Vierailija
16/17 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 09:30"]Lika barn leka bäst. Oikeasti syvällisen ihmisen elämään mahtuu niin kauppalistat kuin vakavan pohdinnat, koska molemmat ovat välttämättömiä.

[/quote]

No kaikkia ei vaan oikeasti kiinnosta ne kauppalistat keskusteluksi asti... Ne on välttämätön paha, kyllä, mutta ainakin itse pyrin saamaan ne mahd nopeasti pois päiväjärjestyksestä.

Vierailija
17/17 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 09:29"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 08:02"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 07:52"]Juu, kurkkaa hyvä ihminen housuihin ennen kun poltat siipesi. Kovin huoliteltu ja tyylikäs sitäpaitsi odottaa samaa sinulta. Yleensä vaikka makaisit juuri synnyttäneenä sairaalassa. Itse en ole ottanut kuin kerran huolitellun ja tyylikkään, liikaa paineita. Puhtaudesta huolehtiva perusjamppa sopii mulle paremmin.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minusta on mukavampi olo huoliteltuna. Ei sen tarvitse tarkoittaa koreilua vaan sitä, että pukeutu siististi, käy säännöllisesti parturissa, pitää itsensä puhtaana jne. Merkillinen ajatus, että ollakseen "syvällinen" pohdiskelija, ei voisi ajatella myös omaa ulkoasuaan. Ellei sitten ole kovin rajoittunut aivokapasiteetti. Huoliteltuna oleminen tarkoittaa minulle itsevarmempaa oloa. Eikä minun joka tilanteessa tarvitse olle huoliteltu mutta kaupungille, ulos ihmisten joukkoon, en tykkää lähteä paskalta haisevissa, repeytyneissä verkkareissa tukka rasvaisena ja hengitys löyhkäten - ehkä se on sitten pinnallista.

[/quote]

Oletko nyt jotenkin vajaa? Selkeästi puhut huolitellusta ja tyylikkäästä likaisen ja epäsiistin vastakohtana. Kuten jo aiemmin totesin, hygieniastaan huolehtiva sopii minulle. En siis halua tyylikästä ja koreilevaa enkä liioin spurgun näköistä ja hajuista. Enkä ole kumpikaan näistä itsekään. Aikuinen ihminen osaa automaattisesti käydä suihkussa, käydä parturissa ja leikata kyntensä. Miten tästä normaalista aikuisen ihmisen puhaudesta huolehtimisesta saa huolittelua ja tyylikkyyttä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme