Voiko teidän mielestä mies käyttää naisten rannekelloa?
Haluaisin kellon joka olisi pieni ja huomaamaton ranteessa enkä sellaista isoa möhkälettä millaisia miesten kellot ovat.
Mutta onko se ihan kamala tyylirikos ja outoa ja ties mitä jos miehenä hankin vaikka jonkun alle 30 mm halkaisijaltaan olevan kellon tms? Miesten kelloissahan kellotaulun halkaisija on yleensä 40 mm.
Kommentit (234)
Joku tuttava aikanaan käytty työn tai harrastuksen vuoksi. Ei voinut käyttää paksua kelloa ja piti vielä käyttää kellotaulu sisäranteen puolella. Eipä sitä kukaan katellu sen kummemmin. Ihmisillä on oikeitakin ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Joku tuttava aikanaan käytty työn tai harrastuksen vuoksi. Ei voinut käyttää paksua kelloa ja piti vielä käyttää kellotaulu sisäranteen puolella. Eipä sitä kukaan katellu sen kummemmin. Ihmisillä on oikeitakin ongelmia.
Juurikin näin...
Citizen Eco Drive kirjoitti:
Kunhan mies ei käytä ns. naisten polkupyörää vaan jaksaa vielä nostaa jalan sen poikkitangon ylitse.
Isäni oli invalidi ja käytti ns. naisten polkupyörää koska ei pystynyt nostamaan jalkaa sen poikkitangon ylitse. Olen hänen puolestaan sori.
Jos ei sen operoimiseen tarvitse naisen sukupuolielimiä niin antaa palaa.
Siis eihän enää ole mitään miesten tai naisten rannekelloja? Apple Watch muistaakseni löytyy kahdessa koossa, mutta eihän sillä ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa.
Varmaan itse tiedät, millaisen kellon haluat. Eihän sillä väliä kenelle se on suunniteltu, jos pidät kellosta. Luulisi nykypäivänä olevan jopa jotain unisex-malleja, jos ajatus naisten kellosta häiritsee?
Käytä vaan mikä hyvältä tuntuu.
Itselle ostin viimeksi tuollaisen ja olen tykännyt 😊
https://www.kulta-aika.fi/kellot/tommy-hilfiger-luna-th1782390-kello/p/…
Kyllä transutkin voi. Mikset sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Käytä vaan mikä hyvältä tuntuu.
Itselle ostin viimeksi tuollaisen ja olen tykännyt 😊
https://www.kulta-aika.fi/kellot/tommy-hilfiger-luna-th1782390-kello/p/…
T: Naisten rannekelloja käyttävä mies
Olen myynyt kelloja nyt 10 vuotta. Kellon pitää toki sopia tyyliisi mutta myös ranteen kokoon. Jos sinulla on siro ranne, naisten kello käy aivan hyvin. Paksuun ranteeseen sitten suurempi kellotaulu. Kehotan käymään alan liikkeissä ja kokeilemaan kelloja laidasta laitaan. Mieti myös, mitä kelloltasi haluat. Olisiko automaatti vai paristo, panssarilasi (ei naarmutu) vedenkestävyys (10atm on jo hyvä), kalenteri?
Ei kannata miettiä mitä muut ajattelee, jos tykkäät niin käytä.
Ööö.
itse ostin käytetyn kellon ja vaihdoin siihen uuden rannekkeen. Ja kelloliikkeessäkin voi vaihdattaa.
ihan sopivaa on valita sellainen kello, josta itse tykkäät ja viihdyt.
Kellot on kivoja.
Valintasi on Casio MQ-24. Ohut, kevyt ja huomaamaton unisex. Eikä maksa juuri mitään.
Näyttääkö se kuitenkin samaa aikaa kuin se joku muu oletettu kello?
Miehillä ranteet ohenee, mutta kellotaulut kasvaa. Tai kasvoi, nythän ne on pienentyneet jo pari vuotta.
Ilmeisesti joku vihdoin ja viimein huomasi että 44mm lautanen ei sovi tyypillisen kuluttajan narukäteen niin hyvin kuin sen mainostoimiston "miehekkään" bodarimallin ranteeseen.
AV:lla huomataan kyllä heti, jos miehellä on naisten kello :D