Voiko teidän mielestä mies käyttää naisten rannekelloa?
Haluaisin kellon joka olisi pieni ja huomaamaton ranteessa enkä sellaista isoa möhkälettä millaisia miesten kellot ovat.
Mutta onko se ihan kamala tyylirikos ja outoa ja ties mitä jos miehenä hankin vaikka jonkun alle 30 mm halkaisijaltaan olevan kellon tms? Miesten kelloissahan kellotaulun halkaisija on yleensä 40 mm.
Kommentit (234)
Miksi alle 30? 35 on sopusuhtainen ja aikanaan se oli miehilläkin standardikoko. Esim. vintage Omegat ovat sitä luokkaa https://www.lesrhabilleurs.com/wp-content/uploads/2019/04/OMEGA-CONSTEL…
Tuollaisissa lähikuvissa kello näyttää vielä isommalta kuin se oikeasti on.
Voi, omasta itsetunnosta kiinni. Eli ei välitä mitä muut ajattelevat.
Itse voi päättää mitä kelloa käyttää.
Puethan myös äitisi pitsiliivit, pikkarit ja sukkanauhavyön :)
Ostan naisoletettuna miesten kelloja, koska ne miellyttävät enemmän silmää. Naistenmallit on sellaisia pliisuja ja söpösteleviä.
Mielellään, jos omaansa käyttäisi. Mutta jos nainen antaa kellonsa miehelle lainaan, on ihan OK, että mies sitä käyttää.
Transmies ei voi, koska siinä on iso riski, että joku luulee häntä naiseksi.
Henkilö, jolla on edelleen se sukupuoli, joka hänelle määritettiin heti syntymänsä jälkeen, voi käyttää juuri sellaista kelloa kuin itse tykkää. Hänen sukupuolensa määräytyy jonkun muun kuin ihmisten (oma + muut) mielipiteen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielellään, jos omaansa käyttäisi. Mutta jos nainen antaa kellonsa miehelle lainaan, on ihan OK, että mies sitä käyttää.
Voihan sitä ostaa myös oman 🙂
Voi kunpa näkisit, mitä kaikkea nuoret miehet käyttävät, eivätkä kysele keneltäkään. Ihan heteroita ovat, mutta onneksi rikkovat typeriä vanhoja rajoja. Miehet ne kyttäävät ja rajoittavat toisiaan.
Voiko nainen ajaa autolla. Sinisellä autolla?
Nykyään naisillakin näkyy tosi isoja kelloja.
Vierailija kirjoitti:
Transmies ei voi, koska siinä on iso riski, että joku luulee häntä naiseksi.
Henkilö, jolla on edelleen se sukupuoli, joka hänelle määritettiin heti syntymänsä jälkeen, voi käyttää juuri sellaista kelloa kuin itse tykkää. Hänen sukupuolensa määräytyy jonkun muun kuin ihmisten (oma + muut) mielipiteen mukaan.
Transmies voi toimia aivan kuten muutkin. Nyt hän ei toimi jos ei käytä sitä kelloa!!! Ongelmien luominen tyhjästä on typerää. Tarkoitat kai että hänellä on se sukupuoli joka hänen kehossa on? Olen aina ihmetellyt miltä tuntuu olla mies tai nainen, kun se ei ole tunne. Jokainen on oma yksilönsä enkä ymmärrä miksi joiden tarvitsee määritellä mikä on. Minä olen minä ja biologisesti minut määritellään joksikin, mutta olen edelleen minä. Voin pukeuta miten haluan ja en voi olla naapurin Päivi tai Pekka, koska olen minä. En tiedä miltä olo jonain muuna tuntuu, joten en voi olla sellainenkaan, olen edelleen minä. Jos leikkautan alapääni toiseksi, olen siltikin minä, sillä minä en muutu toiseksi vaikka mitä tekisin. Voin kehittyä, opetella, harrastaa ja olen siltikin minä, en Matti tai Päivi.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään naisillakin näkyy tosi isoja kelloja.
Juu, varsinkin sellaiset "sporttikellot," jotka ovat isokokoisia.
Taitaa olla muotia, joten käytetään urheili tai ei.
Käytä sellaista rannekelloa kuin itse haluat.
Taitaa olla muotia nuo sportti "kellot"
Miesten kelloja löytyy nykyään hyvin 36-38mm.