Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin miehen fritsujen takia

Vierailija
25.04.2014 |

Ja tämä ei ole mikään vitsi. Seurustelin vähän aikaa erään miehen kanssa, joka söi aina mun kaulan. Ei uskonut kieltoja, nauroi vaan. Meni hermot! Töihin piti aina laittaa poolopaita, en halunnut kenenkään näkevän mun järkyttävää kaulaa.

Miksi aikuinen mies tekee fritsuja? Siinäpä kysymys...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himokas mies, joka merkkasi naisensa

Vierailija
2/4 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Ymmärrän! Ei siinäkään vielä mitään, jos joku pitää fritsuista, mutta ottaisi aivoon ettei pyyntöjäni kunnioiteta. Olen ammatissa, jossa fritsuja _ei voi olla_, ja poolopaidatkin loppuisi aika äkkiä kesken. Jos mies ei arvostaisi työpaikkaani ja määrämisoikeuttani omaan kehooni sen vertaa että noin pienen asian voisi tehdä (tai siis jättää tekemättä), ei se lupaisi hirmu hyvää alkua suhteelle. Vaihtoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerran mojautin miehelle mustan silmän, kun kielloista huolimatta imaisi fritsun kaulaan. Tosin minun ei pitänyt pamauttaa niin lujaa, eikä minun pitänyt osua oikeasti kunnolla... Eipä imenyt kaulaa eikä muutakaan sen jälkeen. En paljoa menettänyt. Olin itsekkin silloin sellaisessa työssä, että fritsut eivät olleet kovinkaan ihanteellisia.

Vierailija
4/4 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin suivaannuin yhteen mieheen, mikä tahallaan imeskeli mun kaulaa kielloista huolimatta. Muistaakseni suutuin niin tosissani, et mosautin sitä nyrkillä kans. Ja joo, kyse ei ollut kerrasta.. :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi