Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1 aikuinen ja teini plus 50/50 paikalla oleva lapsi, pärjääkö 600€/kk?

Vierailija
08.12.2020 |

Eli vuokraan, sähköön, vakuutukseen, veteen ja muihin laskuihin menisi arviolta sen verran, että käteen jää ruokaan ja muihin menoihin 600€. Kurjuutta vai pärjääkö?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjää mutta ei hyvin. Pitkällä tähtäimellä ihan liian tiukkaa. Pakon edessä rajatun ajan selviää kyllä.

Vierailija
2/22 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrän mitään "teini plus 50/50" -horinaa, mutta kaksi aikuista pärjää erittäin hyvin, jos oikeasti jää -herrajumala- 600 € ruokaan, lääkkeisiin ja hygienia- ja siivoustarvikkeisiin!

Mä vetäisin shampoo-överit ja vessanpesuaineöverit, jos mulla olis noin v----sti rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pärjää mutta ei hyvin. Pitkällä tähtäimellä ihan liian tiukkaa. Pakon edessä rajatun ajan selviää kyllä.

Miten niin ei pärjää?

Olisi kiva lukea perustelut väitteelle.

Vierailija
4/22 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla on taloudessa 1 teini ja mä itse ja meille jää mainittuihin menoihin eli ruokaan ja vaatteisiin ja hygieniaan 470 euroa kuukaudessa. Näin on pärjätty kohta neljä vuotta ja pakko pärjätä tästä eteenpäinkin, joskus saan muutaman kympin jopa säästöön.

Vierailija
5/22 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei pärjää?

Olisi kiva lukea perustelut väitteelle.

Hyvä, kun jollakin on aikaa ja näkee vaivaa pienen ihmisen alipeukkuiluun.

Vierailija
6/22 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miä nuo muut laskut ovat? - Tiukkaa ekisi mutta kyllä. Kyllä pärjäisi.

Vierailija
7/22 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kun te tietäisitte, mitä teistä ajattelen.

Hyvä, kun en kerro ettekä tiedä.

Vierailija
8/22 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjää. Meillä menee ruokaan kahdelta hengeltä 100 viikossa. Syödään hyvin, joten siitä voi tarvittaessa tinkiäkkin.

Vierailija
9/22 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne muut menot on?

Vierailija
10/22 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunaa ja soijaa syömällä jää euroja vaikka puutalon rakentamiseen.

Vierailija
11/22 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti pärjää, jos vähääkään osaa suunnitella kaupassakäyntiä ja ruokakuluja. Luultavasti pärjää vaikkei niin osaisikaan.

Vierailija
12/22 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrän mitään "teini plus 50/50" -horinaa, mutta kaksi aikuista pärjää erittäin hyvin, jos oikeasti jää -herrajumala- 600 € ruokaan, lääkkeisiin ja hygienia- ja siivoustarvikkeisiin!

Mä vetäisin shampoo-överit ja vessanpesuaineöverit, jos mulla olis noin v----sti rahaa.

Minkätasoista se sinunkin elämäsi on, jos sulle 300/kk olisi vtusti rahaa? Ei sun elämäsi ole YHTÄÄN MITÄÄN, häpeä, p*skainen köyhä.

Vierailija
13/22 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti pärjää, jos vähääkään osaa suunnitella kaupassakäyntiä ja ruokakuluja. Luultavasti pärjää vaikkei niin osaisikaan.

Ei todellakaan pärjää, varsinkin, jos on oltava auto. Ja miten tuosta rahasta ostetaan kellekään esim. talvivaatteita? Itsekin ostin tässä kuussa 60 eurolla neulelankoja ja pidän sitä niukkana törsäämisenä, eihän noilla köyhimyksillä ois sellaiseenkaan varaa! Ihan hirveä elämä aivan s **tanan ankeaa, miten joku voikaan elää noin surkeaa elämää!?

Vierailija
14/22 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi h*lvetti, minkälainen elämä, huomaa, että e visvaiset köyhät ette tajua hyvästä kunnon elämästä yhtään mitään.

Vierailija
15/22 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuolla 600 eurolla pitää kustantaa?

Vierailija
16/22 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pärjää. Meillä menee ruokaan kahdelta hengeltä 100 viikossa. Syödään hyvin, joten siitä voi tarvittaessa tinkiäkkin.

Oletko niin köyhä, ettet osaa kirjoittaa? Se on tinkiäKin, ei tinkiäKKin, typerys.

Ja siis sä et tiedä hyvästä kunnon elämästä mitään, ressukka.

Vierailija
17/22 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi h*lvetti, minkälainen elämä, huomaa, että e visvaiset köyhät ette tajua hyvästä kunnon elämästä yhtään mitään.

kerro millainen on hyvä elämä

Vierailija
18/22 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä shampoita ja vessanpesuaineita kannata syödä kuitenkaan.

Vierailija
19/22 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kerro millainen on hyvä elämä

Vain isompia hankintoja pitää miettiä ja suunnitella, kaikkeen muuhun on varaa. Isompi hankinta = kodin tai sijoitusasunno remontti tms.

Vierailija
20/22 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä shampoita ja vessanpesuaineita kannata syödä kuitenkaan.

Köyhien haaveet = pako todellisuudesta aineilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän