Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten saada opiskelumotivaatiota

Vierailija
25.04.2014 |

enää puoli vuotta kandiopintoja jäljellä, mutta viimeiseksi olen jättänyt ne kaikkein vaikemmat jutut. miten saada opiskelumotivaatiota, kun tuntuu ettei pysty niin vaikeisiin juttuihin? kyse siis vaativista kursseista.. huoh.vauva nukkuu ja itse pitäisi opiskella mutta ei innosta..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vedät nyt loppurutistuksen ennen kesälomaa :) pääset ansaitulle kesälomalle

Vierailija
2/4 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa pieniin palasiin, tee aikataulu, pysy aikataulussa täydellisen tarkasti. Jos lipsut, määrittele sille sakko jota vältät viimeiseen asti (viikko ilman av:tä?). Kun pääset tavoitteeseen, palkitse itsesit jollakin pienellä. Riittävän pienet palaset ja tiheät palkinnot alkuun, sitten ehkä harvemmin kun toimii ja saat aikaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 21:25"]No vedät nyt loppurutistuksen ennen kesälomaa :) pääset ansaitulle kesälomalle

[/quote]

Enkä nyt tarkoita, että kaikki opinnot pitää ennen lomaa tehdä ;) kesällä lataile akkuja ja kerää motivaatiota

Vierailija
4/4 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli maisterin paperien kanssa sellainen tilanne, että puuttui yksi vaikea kurssi. Olin yrittänyt sitä jo vuosia aikaisemmin, mutta silloin sinnikkyyttä ei löytynyt. Mutta kun paperien saanti alkoi olla tuosta yhdestä kurssista kiinni, niin menin kiltisti joka luennolle, tein harjoituksia ja luin paljon. Opiskelujen loppuminen riitti motivoimaan. 

Ei sinullakaan ole oikein muuta mahdollisuutta kuin käydä käsiksi kursseihin. Varaa tarpeeksi aikaa, jotta kurssit sitten menevät läpi. Läpi mennyt motivoi suorittamaan seuraavan kurssin. Onnea!