Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko miehen äiti puuttua juhlimiseeni?

Vierailija
25.04.2014 |

Avomieheni äiti on jo muutamaan kertaan puuttunut juhlimiseeni (kuullut kautta rantain, että käyn baareissa 3-4 iltana viikossa - pieni paikkakunta...)

Yhteisiä lapsia ei ole, eli huoli lastenlasten hyvinvoinnista ei tule kysymykseen, maksan itse omat baarireissuni ja avomies ei ole asiasta huomauttanut. Kovaan humalaan en itseäni joka kerta juo.

Onko väärin minulta suuttua seuraavan kerran, kun muija valittaa minulle siitä, miten käytän vapaa-aikani? Mielestäni se ei hänelle pätkääkään kuulu.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla todella nuori, veikkaan (ja toivonkin) että olet alle perikymppinen.

Vierailija
22/37 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 21:23"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 21:12"]

Turhaan se "anoppi" sun kännämisestä skitsoilee. Ennenpitkää miehesi kyllä tekee tarvittavat johtopäätökset ja lähtee suhteesta. Jos nainen joka toinen ilta, niin se alkaa näkyä naamassa ja kropassa yllättävän pian. Mutta Porvoossa tosiaan viinaa kittaavat naiset säilyy kyllä freesimpinä pidempäänkin.

[/quote]

No hehheh. Tiedätpäs sinä miehen aatokset paremmin kuin hän itse. Ja jos nainen joka toinen ilta mitä? Pelkkä baariin astuminenko sen kropan pilaa? Vai etkö sinä pysty menemään anniskelutilaan juomatta, ja kuvittelet että kaikki ovat samanlaisia?

[/quote]

Suo anteeksi, sana 'juoda' putosi tekstistäni. Ajattelin, ettei sitä tarvitse jälkeenpäin lisätä. Kaikki varmaan oivaltavat, mikä sana jäi puuttumaan, mutta löytyihän sieltä yksi joka ei vaan tajunnut. Eli tässä lause uudelleen ja korjattuna: "jos nainen juo joka toinen ilta, niin se alkaa näkyä naamassa ja kropassa yllättävän pian". En tässä lähde arvailemaan ap:n miehen ajatuksia, mutta joka toinen ilta tapahtuva alkoholin nauttiminen kuulostaa runsaalta. En väitä, että baarissa oleskelu pilaa naaman tai vartalon. Ap nyt vaan itse sanoi, että "kovaan humalaan en itseäni joka kerta juo". Ymmärsin tuon niin, että alkoholia kuitenkin nautitaan joka kerralla, enemmän tai vähemmän. Ja mitä tulee omaan alkoholinkäyttööni, se on maltillista. Ja kyllä, pystyn olemaan baarissa myös selvin päin. Sinulle suhde alkoholiin näyttää kuitenkin olevan jossain määrin ongelmallinen, koska ärsyynnyit noin. Eli osui ja upposi. 

[/quote]

Tai sitten se oli vaan ärsytys siitä, että tulet ylimielisesti arvailemaan mieheni lähtöaikeita, naamani ja kroppani tilaa. Ja mitä tulee kysymykseeni baariin astumisesta, kysyin lähinnä siksi, etten tosiaan missään ole sanonut juovani joka kerta (niin ei ole). 

Kuten olen kirjoittanut, en juo joka kerta baariin mennessäni, etenkään niinä viikkoina kun tulee käytyä se 4 kertaa. Joskus otan yhden siiderin tai lasin viiniä, ja se jää siihen. Joskus humallun kunnolla. 

Jos minä tekisin sinusta vasta-arvion, että mahdollinen miehesi,( jota en tosin usko sinulla asenteesi takia olevan...), todennäköisesti jättää sinut happamuuden takia ennenaikaisesti rypistyneen naamasi takia, niin olisiko se sinusta ärsyttävää siksi, että todella olet lurpahtanut kurppa, vai siksi, että on naurettavaa päsmäröidä netissä jonkun toisen parisuhteen tilasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:06"]

Toivottavasti olet vela. Tulee hankalaa jos pamahdat paksuksi...puhun kokemuksesta

[/quote]

Vela en ole, mutta sinua ilahduttanee tieto että kohtuni on vaikean endometrioosin takia poistettu. 

Vierailija
24/37 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin anoppiaan, ru sen takia on kasvattanut poikaansa, et sen avovaimo ois juossut päivittäin baarissa ilman häntä , varmasti haluaa lapsenlapsia eikä viinalta haisevaa nobody

Vierailija
25/37 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen enkä kattelis 3krt vko baareissa istuvaa puolisoa edes yhtä viikkoa, joten avopuolisosi on kyllä erikoislaatuinen ja sinä myös... Mitä teette yhdessä? Meillä ei käydä edes 3krt vuodessa missään ryypyllä, toki ravintolassa syödään ja saunaolutta juodaan jne... Mutta ei istuta iltaa kaljan äärellä baareissa, se on toooosi vieras ajatus ja jos lapseni joskus seurustelisi jonkun pubiruusun tai pubiukon kanssa niin kyllä olisin huolissani..terkuin nipo

Vierailija
26/37 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:14"]

Turhaan se "anoppi" sun kännämisestä skitsoilee. Ennenpitkää miehesi kyllä tekee tarvittavat johtopäätökset ja lähtee suhteesta. Jos nainen joka toinen ilta, niin se alkaa näkyä naamassa ja kropassa yllättävän pian. Mutta Porvoossa tosiaan viinaa kittaavat naiset säilyy kyllä freesimpinä pidempäänkin.

[/quote]

No hehheh. Tiedätpäs sinä miehen aatokset paremmin kuin hän itse. Ja jos nainen joka toinen ilta mitä? Pelkkä baariin astuminenko sen kropan pilaa? Vai etkö sinä pysty menemään anniskelutilaan juomatta, ja kuvittelet että kaikki ovat samanlaisia?

[/quote]

Suo anteeksi, sana 'juoda' putosi tekstistäni. Ajattelin, ettei sitä tarvitse jälkeenpäin lisätä. Kaikki varmaan oivaltavat, mikä sana jäi puuttumaan, mutta löytyihän sieltä yksi joka ei vaan tajunnut. Eli tässä lause uudelleen ja korjattuna: "jos nainen juo joka toinen ilta, niin se alkaa näkyä naamassa ja kropassa yllättävän pian". En tässä lähde arvailemaan ap:n miehen ajatuksia, mutta joka toinen ilta tapahtuva alkoholin nauttiminen kuulostaa runsaalta. En väitä, että baarissa oleskelu pilaa naaman tai vartalon. Ap nyt vaan itse sanoi, että "kovaan humalaan en itseäni joka kerta juo". Ymmärsin tuon niin, että alkoholia kuitenkin nautitaan joka kerralla, enemmän tai vähemmän. Ja mitä tulee omaan alkoholinkäyttööni, se on maltillista. Ja kyllä, pystyn olemaan baarissa myös selvin päin. Sinulle suhde alkoholiin näyttää kuitenkin olevan jossain määrin ongelmallinen, koska ärsyynnyit noin. Eli osui ja upposi. 

[/quote]

Tai sitten se oli vaan ärsytys siitä, että tulet ylimielisesti arvailemaan mieheni lähtöaikeita, naamani ja kroppani tilaa. Ja mitä tulee kysymykseeni baariin astumisesta, kysyin lähinnä siksi, etten tosiaan missään ole sanonut juovani joka kerta (niin ei ole). 

Kuten olen kirjoittanut, en juo joka kerta baariin mennessäni, etenkään niinä viikkoina kun tulee käytyä se 4 kertaa. Joskus otan yhden siiderin tai lasin viiniä, ja se jää siihen. Joskus humallun kunnolla. 

Jos minä tekisin sinusta vasta-arvion, että mahdollinen miehesi,( jota en tosin usko sinulla asenteesi takia olevan...), todennäköisesti jättää sinut happamuuden takia ennenaikaisesti rypistyneen naamasi takia, niin olisiko se sinusta ärsyttävää siksi, että todella olet lurpahtanut kurppa, vai siksi, että on naurettavaa päsmäröidä netissä jonkun toisen parisuhteen tilasta?

[/quote]

Onneksi sinä puolestaan vaikutat mukavalta ja lämpimältä ihmiseltä!

Vierailija
27/37 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:36"]

Olen nainen enkä kattelis 3krt vko baareissa istuvaa puolisoa edes yhtä viikkoa, joten avopuolisosi on kyllä erikoislaatuinen ja sinä myös... Mitä teette yhdessä? Meillä ei käydä edes 3krt vuodessa missään ryypyllä, toki ravintolassa syödään ja saunaolutta juodaan jne... Mutta ei istuta iltaa kaljan äärellä baareissa, se on toooosi vieras ajatus ja jos lapseni joskus seurustelisi jonkun pubiruusun tai pubiukon kanssa niin kyllä olisin huolissani..terkuin nipo

[/quote]

Mitä teemme yhdessä? No, lenkkeillään, tavataan kavereita, laitetaan ruokaa, katsotaan elokuvia, matkustellaan... Sellaista kai aika tavallista. Oma aika on myös tärkeää, mies pelaa jalkapalloa/sählyä (kaudesta riippuen) työkavereitten kanssa 2 krt/vko ja minä tapaan silloin yleensä kavereitani baarissa.

Vierailija
28/37 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:14"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Onneksi sinä puolestaan vaikutat mukavalta ja lämpimältä ihmiseltä!

[/quote]

Et vastannut kysymykseeni. Ja en ole näitä arvioita sinusta esittänyt, kysyin vain miten reagoísit ja miksi jos minä alkaisin arvailemaan sinun parisuhteesi tilaa (kuten sinä minun). Sinä veit tämän keskustelun henkilökohtaisuuksiin, mutta itse en viitsi sinne mennä.

Vierailija
29/37 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, miksi otsikoit tekosi juhlimiseksi ja tosiaan mainitset, että et joka kerta juo itseäsi ihan känniin, jos todellisuudessa kaikessa rauhassa tapaat ystäviäsi laulamisen ja pelien merkeissä? Mitä ihmeen juhlimista se muka on?

Vierailija
30/37 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 23:09"]

ap, miksi otsikoit tekosi juhlimiseksi ja tosiaan mainitset, että et joka kerta juo itseäsi ihan känniin, jos todellisuudessa kaikessa rauhassa tapaat ystäviäsi laulamisen ja pelien merkeissä? Mitä ihmeen juhlimista se muka on?

[/quote]

Kyllä se minusta on juhlimista, ei juhlimiseen tarvita alkoholia

Vierailija
31/37 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tämä on provo tai sitten ap ei uskaltanut jatkaa aloittamallaan linjalla, vaan alkoi pehmittää tekemisiään ettei tulisi liikaa negatiivista palautetta.

Aloitus: Juhliminen

Jatkuu: kavereiden tapaaminen muuten vaan, myös lenkkeilyä ym vaikka aloituksessa ei kuulemma pikkupaikkakunnalla ole muuta tekemistä kuin baarissa istuminen.

Vierailija
32/37 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua hävettäisi jos miniä ehdokas ravaisi baarissa niinkin monta kertaa ilman poikaani ja ei ole suotavaa pojallekaan koska ilmeisesti työssä ja työ täytyy hoitaa.

[/quote]

Mä seisoisin vaikka sormi perseessä keskellä ylää ilman poikaasi, siihen ei miestä tarvita. Anopit nyt oikeesti hei! :D

Vierailija
33/37 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 23:17"]

Joko tämä on provo tai sitten ap ei uskaltanut jatkaa aloittamallaan linjalla, vaan alkoi pehmittää tekemisiään ettei tulisi liikaa negatiivista palautetta.

Aloitus: Juhliminen

Jatkuu: kavereiden tapaaminen muuten vaan, myös lenkkeilyä ym vaikka aloituksessa ei kuulemma pikkupaikkakunnalla ole muuta tekemistä kuin baarissa istuminen.

[/quote]

Tulkitsin kysymyksen niin, että mitä teen yhdessä mieheni kanssa  "Olen nainen enkä kattelis 3krt vko baareissa istuvaa puolisoa edes yhtä viikkoa, joten avopuolisosi on kyllä erikoislaatuinen ja sinä myös... Mitä teette yhdessä? Meillä ei käydä edes 3krt vuodessa missään ryypyllä, toki ravintolassa syödään ja saunaolutta juodaan jne... Mutta ei istuta iltaa kaljan äärellä baareissa, se on toooosi vieras ajatus".

Kerroin silloin mitä teen mieheni kanssa. Kaverit ei lenkkeile, ja olen jo aiemmin selittänyt miksi tapaamme baarissa. Juhlimista se on minusta, ja toki viikonloppuisin myös juon ihan alkoholiakin.

Vierailija
34/37 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä noin usein kannattaisi baarissa käydä...

Vierailija
35/37 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tuhota aivosi ja ulkonäkösi juomalla, niin päätös on tietenkin sinun. Sovit mukavasti pöhnäisten suomalaisten joukkoon.

Vierailija
36/37 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 21:30"]

Elä omaa ainoaa elämääsi omalla tavallasi.

Anoppisi eläköön omaa ainoaa elämäänsä omalla tavallaan.

[/quote]anoppia hävettää pojan puolesta minkälaisen naisen ottanut ristiksi

Vierailija
37/37 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta kuulostaa kauhealta tavalta viettää elämäänsä ja vapaa-aikaansa. Pubiruusuna monta kertaa viikossa. Itse näen kyllä kavereita - en lähellekään noin usein kylläkään - mutta en ikinä baarissa. Kävellään, käydään kahvilla kahvilassa - joskus otetaan leivos, mutta ei joka kerta... no okei otetaan otetaan joka kerta se leivos tai pulla ja sama taitaa olla sulla alkon kanssa, jos ihan rehellisiä ollaan? Kyllä mä olisin pettynyt ja huolissani, jos lapseni puoliso viettäisi valtaosan vapaa-ajastaan baarissa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme