Kokemuksia enkeli tai energiahoidoista
Haluaisin kuulla kokemuksia enkeli ja energiahoidoista? Onko niistä ollut apua.
Kommentit (9)
Älä vehkeile saatanallisten henki-ilmiöiden kanssa.
Ei ne oo saatanallisia. Noin mainitsee tietämätön harhaopissa elävä.
Ainakin rosenterapeutti "näki" käsillään ihan oikein. Olen kuullut reikin auttaneen lapsettomuuteen jne.
Joo täällä on sekopäistä porukka..joten käy netissa Enkelikokemuksia tai Rajakokemuksia sieltä löytyy tositapahtumia ja selviytyskertomuksia.
Ois kiva kuulla jos joku vois suositella jotain hyvää,tääl ei vissiin voi mainostaa.
Itse menin osteopaatille selkkivun takia. En pystynyt edes suoraan kävelemään. En tiedä mitä tapahtui, mutta jotain energiaa alkoi virrata, näin valtavan kaunista valoa ja aloin itkeä hyvän olon tunteesta. Osteopaattikin oli vähän ihmeissään mitä tapahtuu. Joka tapauksessa selkäkipu katosi ja lähdin kotiin normaalisti kävellen ja todella hämmentyneenä. Sen jälkeen uskoni enkeleihin on tuntunut ihan normaalilta ja pyydän ja saan usein apua heiltä. Suosittelen kokeilemaan.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 18:56"]Itse menin osteopaatille selkkivun takia. En pystynyt edes suoraan kävelemään. En tiedä mitä tapahtui, mutta jotain energiaa alkoi virrata, näin valtavan kaunista valoa ja aloin itkeä hyvän olon tunteesta. Osteopaattikin oli vähän ihmeissään mitä tapahtuu. Joka tapauksessa selkäkipu katosi ja lähdin kotiin normaalisti kävellen ja todella hämmentyneenä. Sen jälkeen uskoni enkeleihin on tuntunut ihan normaalilta ja pyydän ja saan usein apua heiltä. Suosittelen kokeilemaan.
[/quote]
Oliko hoitaja nainen?
älä sekaannu niihin.