Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meinasin muutama vuosi sitten ottaa "Carpe diem" tatuoinnin

Vierailija
25.04.2014 |

Olen ikuisesti kiitollinen itselleni, etten ottanut sitä!

Mitä sinä olet suunnitellut tekeväsi/tehnyt, jota varmasti myöhemmin olisit katunut?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelin kerran tarttuvani hetkeen, mutta suunnitelmaksi jäi.

Vierailija
2/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin lapaluihin ylettyvät kauniit ja hyväkuntoiset hiukseni lyhyeksi polkaksi. Ei ollut hyvä veto mutta onneksi hiukset kasvaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättänyt miestä kaksi viikkoa tapaamisesta vaikka tuntui, että se olisi fiksua.

Katselin neljä vuotta ja jätin sitten.

Vierailija
4/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ois sulle sopinukaa ku et tarttunu hetkeen ja ottanu sitä tatuointia.

Vierailija
5/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Meinasin ottaa carpe diem-tatuoinnin - lutkaleimaksi alaselkään!

Vierailija
6/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelin teininä kioskiryöstöä, onneksi en toteuttanut suunnitelmaani.

Vierailija
7/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin pitkään tatuoida horoskooppi merkkini nilkkaan kunnes tajusin ettei se symbolisoi minulle mitään kun en edes usko horoskooppeihin vaikka luenkin niitä.

Vierailija
8/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin.

Vierailija
9/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin jättää kaiken erään miehen takia. Onneksi mietin viikon ja kaksi... Koska sitten tajusin, että siinä miehessä ei todellakaan ollut mitään sen arvoista :D Ja tälleen 5v tapahtuman jälkeen tiedän, että noita hetkellisiä "suuria tunteita" tulee ja menee, ja silti sitä lopulta taas muistaa miksi se oma mies on se kaikista rakkain, vaikka sitä alkuhuuman kutkuttelua ei voi pitääkään..

Vierailija
10/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ainakin kuolemaani asti kiitollinen siitä, että en ole ottanut delfiinitatuointia. Olen kiitollinen myös siitä, että en ole koskaan suunnitellut ottavani sellaista. Lisäksi olen kiitollinen siitä, että mieleeni ei ole juolahtanut koko tatuointiasia, koska sehän olisi saattanut johtaa vaikka miten kummalliseen ilmentymiin. Minulle ei siis ole olemassakaan sellaista luokkaa kuin "suuunnitelma otettavista tatuoinneista" tai "houkutus ottaa tatuointeja".

En edes ymmärrä, mistä joillekin tulee sellaisia meinaamisia. Eikö elämässä ole vähintään tuhansia asioita, joiden meinaaminen on ilmeisempää ja mielekkäämpää? "Meinasin ostaa vaatteen, jota en kuitenkaan olisi käyttänyt." "Meinaan käydä kesällä katsomassa delfiinejä." "Meinaan boikotoida delfinaarioita." "Meinaan maata koko huomispäivän sängyssä velttona." "Meinaan lahjoittaa 10000 euroa kodittomille kissoille." "Meinaan syödä loppuvuoden tonnikalapastaa." "Meinaan lopettaa tonnikalan syömisen, koska delfiinit." "Meinaan aloittaa kuntoilun." "Meinaan kävellä punaisia päin." "Meinaan matkustaa toiselle puolelle maapalloa tapaamaan nettituttavuutta." "Meinaan lukea kesälomalla Sodan ja rauhan." "Meinaan kosia sitä miestä." "Meinaan aloittaa blogin ja ansaita miljoonia." "Meinaan käyttää bikineitä rannalla, vaikka olen hieman ylipainoinen." "Meinaan vähentää punaisia valoja päin kävelemistä jo ihan lapsille välittyvän esimerkinkin tähden." "Meinaan kiertää lomamatkalla museoita ja gallerioita enkä joitain tatuointipajoja." "Meinaan olla enemmän omaa tasoani kuin yrittää elää juuri niin kuin kaikkein tylsämielisin trendien uhri."

No, ehkä se noista bikineistä sitten johtuu mieleen, että olisihan se komeaa siellä rannalla, jos alaselässä lukisi jotain ainutlaatuisen syvällistä ja jota katsomalla muistaisi aina elämästä kaiken oleellisen. Mutta sitten sen tatuoinnin pitää olla peilikuvana, koska sitä joutuu katsomaan peilistä. Alaselkä on kuitenkin parempi kuin käsivarsi, sillä käsivarteen voi joskus kaivata jotain vaihtelua. Alaselkääsi ei lopulta katso kukaan sen jälkeen, kun olet täyttänyt 47 vuotta.

Vierailija
11/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin mennä amikseen, kun kotikaupunkiini oli juuri rakennettu uudet ja nykyaikaiset tilat, lukio oli vanha homeinen koppi. Kaikki timmit ja upeat meikkinaamaiset ja haisunäätätukkaiset tytöt menivät sinne, lukioon jäi vain seurakuntanuoria ja muita hiippareita. Luojan kiitos äitini puhui minulle järkeä. Terv. diplomi-insinööri

Vierailija
12/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin ottaa carpe diem-tatuoinnin ennen kuin kuulin että se on last season. Nyt käsivarressa lukee YOLO <3

Vierailija
13/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti meinasitko?;)

reps

mää voisin ehkä ottaa lomat on lusittu tatskan.

ei kyllä se carpe diem voittaa senkin

Vierailija
14/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikeissa ajaa pääni kaljuksi. Onneksi jäi kokematta.

Vierailija
15/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 18:38"]

Olin aikeissa ajaa pääni kaljuksi. Onneksi jäi kokematta.

[/quote]

Heh, minullakin itse asiassa oli joskus sama idea, joka jäi myös toteuttamatta.

Vierailija
16/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaisessa nuoruudessani 90-luvulla meinasin ottaa tribaalitatuoinnin käsivarteeni. Luojalle kiitos se jäi toteuttamatta, nyt häpeisin sitä suunnattomasti! Aina kun näen nämä nykyiset hieman alle kolmekymppiset naiset täynnä värikkäitä tatskojansa, tulee tämä aikeeni mieleen. Ei siinä mitään, ihan hienojahan nämä linnut, pääkallot, tassunjäljet yms. ovat, mutta oman aikansa kuvia tietysti nekin. Kuten nämä meidän aikoinaan ihailemat pamela-andersson-piikkilangatkin nykyään.

Vierailija
17/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 18:37"]

Meinasin ottaa carpe diem-tatuoinnin ennen kuin kuulin että se on last season. Nyt käsivarressa lukee YOLO <3

[/quote]YOLO - carpe diem for stupid people

Vierailija
18/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasketaanko itsemurha?

Vierailija
19/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi minullakin, onneksi en ottanut vaikka oli suunnitelmat ja kaikki. *fiuh*

Vierailija
20/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YOLO tatuointi on nyt ihan last season..