Miten esitellä klitoriskoruani niin että kaikki näkisi?
Korussa on timantti ja oli aika kallis. Menee ihan hukkaan jos muut ihmiset ei kadehdi sitä.
Miten esitellä korua? Leikkaanko reiän housuihin ja pikkareihin?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 18:23"]
Mä ottaisin siitä lähikuvan jonka kehystäisin ja ripustaisin ihanassa ketjussa kaulaan. Kuvan alaosassa vois vielä olla nuoli osoittamassa alaspäin että kaikki tajuu kuvan esittävän sun omaa pimpulia timantteineen. Ja joo, olen kade. Timantti *ihastunut huokaus*
[/quote]
Kyllä olis hienomaa, jos housuissa olisi siinä kohdin pyöreä kultaisin karmein varustettu ikkuna, josta eritellä. Ei tarttis housuja ottaa jalasta ja aina näkyisi.
Jos laittaa klitoriskorun, se on sama kuin korvaisi silmän jollakin koristelasiesineellä tai ainakin peittäisi silmän sillä. "Mitä pidät silmästäni; eikö tämä koriste korosta silmääni kivasti?"
"Ei koska silmääsi ei enää näe. En ymmärrä kysymystä."
Klitoris peittyy visuaalisesti siihen koruun, jos oli nähtävissä alunperinkään. Onko se oikeasti naisten toiveissa? Toki voidaan spekuloida, että ujo nainen haluaisi sen olevan siellä, jos ei muuten uskalla kertoa miehelle vaikka halusta saada kosketus sinne.
Semmoinen pieni vaalea mykyrä muistuttaa joistakin virustulehduksista tai muusta. Ihmiset voivat ajatella sen olevan sukupuolitauti.
-Mies 29v-
Ei se koru itse klitoriksessa varmaan ole vaan klitan hupussa.
Kaksi sanaa: Basic Instinct. Ei muuta kuin hame päälle ja teet sharonstonet aina kun siihen on mahdollista! Toimii!
En haluaisi olla lävistäjä. Kaikenlaiset härskit vehkeet poimuineen...
Tarpeeksi lyhyt hame ja tarpeeksi iso koru - ota mallia niistä käkikellojen riippuvista vitjoista. Tuulisella säällä vinkeä näky.
Karvat pois ja uimahalliin saunaan, istut lauteille silleen polvet kainaloissa ja otat kaikkiin katsekontaktia, että näätkös:)
Minihame eikä alushousuja. Sitten "vahingossa" vilauttelet korua.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 18:49"]Ei se koru itse klitoriksessa varmaan ole vaan klitan hupussa.
[/quote]
Riippuu lävistyksestä. Useimmilla on juuri hupussa, mutta voi olla myös klitan "alla" pystyttäin tai poikittain. Itselläni on poikittain klitan alla, nimeltään triangle
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 18:23"]
Mä ottaisin siitä lähikuvan jonka kehystäisin ja ripustaisin ihanassa ketjussa kaulaan. Kuvan alaosassa vois vielä olla nuoli osoittamassa alaspäin että kaikki tajuu kuvan esittävän sun omaa pimpulia timantteineen. Ja joo, olen kade. Timantti *ihastunut huokaus*
[/quote]
Medaljonki olisi tyylikäs. Sen voisi sitten jättää auki, jotta kaikki näkisivät kuvan.