Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa ailahteleva?

Vierailija
08.12.2020 |

Tuntuu, että rytmini ja tapani aaltoilevat ja menevät milloin yhteen milloin toiseen äärilaitaan. Elän välillä pitkiä aikoja säntillisen terveellisesti ja syön hyvin ja liikun ja nukun ja olen vallan kunnollinen. Sitten tulee joku uuvahtaminen, liikun vain välttämättömät, raahaudun töihin, roikun vauvapalstalla, tuijotan telkkaria ja juon viiniä ja syön suklaata harva se ilta. Sitten taas muutun kunnolliseksi. Välillä jaksan ihmisiä paljon ja välillä en ketään. Välillä luen ja teen käsitöitä ja sitten taas en jaksa, makaan sohvalla ja tuijotan csi miamia.

En ole nuoruusikäinen enkä sairasta kaksisuuntaista. Olen viisikymppinen työssäkäyvä nainen, jolla aikuiset lapset ja elämän puitteet hallinnassa. Olenko ainoa näin vaappuva?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Mä olen ihan samanlainen. Toisaikainen.

Vierailija
2/6 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi tutulta. Ihan normaalia mielestäni. Outoa olisi, jos joku olisi koko ikänsä yhtä ja samaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehhkä olet herkkä reagoimaan ympäristön ärsykkeisiin.

Vierailija
4/6 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit?

Vierailija
5/6 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joss sä olet sama jätkä jokksi luulen niin sanoit armeijassa yhdelle kundille kun se toi kaiuttimet ja kitaran tupaan "olet niiin ruma etttä mitä sä noilllla teet".

Vierailija
6/6 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia astrologisten transiittien vaihtelua, näemmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi