Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen muna on aina

Vierailija
25.04.2014 |

Ennen kun pannaan niin ihan märkä päästä. Voiko touhutippoja tulla niin paljon ?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nico 12veen koulupäivä päättyi jo?

Vierailija
2/10 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee yksilöstä ja kiihottumisen asteesta. Naisetkin kostuvat eri tavoilla, toiset eivät ollenkaan, toisilla mahlat valuvat alati pitkin reisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se on just pessy sen

Vierailija
4/10 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ehkä ohi aiheen mutta josko joku osaisi kertoa minulle miksi sitä kutsutaan munaksi? Loogisesti voisi ajatella että kivekset olisivat munat, mutta miksi se itse pippeli olisi muna? Eihän siinä ole päätä eikä häntää jos tarkemmin miettii... Muna? Ei mitään järkeä...

Vierailija
5/10 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:16"]

Vähän ehkä ohi aiheen mutta josko joku osaisi kertoa minulle miksi sitä kutsutaan munaksi? Loogisesti voisi ajatella että kivekset olisivat munat, mutta miksi se itse pippeli olisi muna? Eihän siinä ole päätä eikä häntää jos tarkemmin miettii... Muna? Ei mitään järkeä...

[/quote]

Koska se on kokonaisuus. Jalkakin voi tarkoittaa joko jalkaterää tai koko jalkaa, logiikkasi mukaan siinäkään ei ole järkeä.

Vierailija
6/10 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Pidän kaikkia sitä munaksi kutsuvia jälkeenjääneinä tai heikompiosaisina. Kukaan täyspäinen ei kutsu sitä munaksi. Kalu, kyrpä, mela, värkki, penis, siitin tai mitä tahansa muuta vastaavaa, mutta ei muna. Munaa siitä ei saa tekemälläkään. Jos on todella lyhyt ja paksu, niin ehkä sitten. 8 cm erektiossa ja 5 cm paksu, ehkä sitten voisi olla muna.

Vierailija
7/10 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta-sanomien RFSU:n seksuaaliterapeutin vastaus:
Touhutipat ovat kirkasta, liukasta ja limaista eritettä joka on peräisin Cowperin rauhasista. Eritteen tehtävänä on liukastaa terskan pää ja helpottaa yhdynnän aloittamista.

Vierailija
8/10 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:23"]

[/quote]

Koska se on kokonaisuus. Jalkakin voi tarkoittaa joko jalkaterää tai koko jalkaa, logiikkasi mukaan siinäkään ei ole järkeä.

[/quote]

Muna ei ole kokonaisuus. Kuka muka sanoo "auh, potku osui MUNAAN" ?

Myöskään MUNAT ei ole kokonaisuus, joka käsittää sekä kassit että kyrvän. Munat on kivekset. Muna ei ole penis. Jopa maahanmuuttajat ovat omaksuneet tuon typerän ilmaisun, haluuko tyttö munaa. Naurettavaa.

Vierailija
9/10 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson aina Saunassa miehen Munat niistä näkee millaine mies on, jos on pienet Munat on Laiska paska, ei ossaa mittaan. Miehellä pittää olla isot Munat. Kusella katson onko miehellä Isot Munat, en kuse pienimunaiset miehet kanssa 5

Vierailija
10/10 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee aina kiihottuessa paljon kosteutta peniksen päähän. Tyttöystävä tuntuu tykkäävän siitä ja sitten sitä tulee vaan enemmän kun huomaan tuon, että hän katselee. Kyllä se itseänikin kiihottaa. Tulee erityisen voimakas olo, että on kiimainen ja valmis seksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä