Olllaanko me joskus seurusteltu?
Kommentit (17)
Ei, mutta olemme tavanneet ja vaihtaneet muutaman sanan kasvotusten kaksi kertaa ja ovipuhelimen välityksellä 2-3 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta olemme tavanneet ja vaihtaneet muutaman sanan kasvotusten kaksi kertaa ja ovipuhelimen välityksellä 2-3 kertaa.
Ei tuota voi vielä oikein seurusteluksi kutsua.
Kaksi vuotta sitten, joskus kaipaan sua yhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota voi vielä oikein seurusteluksi kutsua.
Ensimmäinen kerta oli vilaukselta yhdillä festareilla, kyse oli ällöttävästä asiasta. Toinen kerta oli baarissa muutama vuosi myöhemmin. Olit, että hetkinen, kukas se tuolla on. Valitettavasti keskustelumme jäi lyhyeksi, kun en ymmärtänyt mitä ystäväni minulle tekee. Ovipuhelinkeskusteluista ei ole kahta vuotta kauempaa.
Pystyisin ehkä paremmin vastaamaan tuohon jos kertoisit kuka olet. Tunnistukset ovat aika olemattomat tuossa aloituksessa.
En mä ole nähhnyt sun kasvoja kunnolla. Matala ääni ja temperamenttti.
Vierailija kirjoitti:
En mä ole nähhnyt sun kasvoja kunnolla. Matala ääni ja temperamenttti.
Olet nähnyt kuitenkin hahmoni laahustavan kadulla. Edelleen ei ole tarpeeksi kontaktia, että olisi seurustelusta kyse.
Ei. Harrastettiin vain kiihkeää seksiä pari kertaa
ei, mutta olet velkaa mulle 50€, lainasin sillon kerran baarissa
Emme vielä, mutta tulemme vielä joskus seurustelemaan.
Ei tietenkään, enhän saanut kutsua sua edes ystäväkseni, vaikka hengattiin koko ajan yhdessä ja yövyttiin siinä yhden hengen sängyssä koko kesä.
Oltiin yhdessä 2001 melkein vuosi.
Tuskin muistat asiasta mitään, sillä suurimman osan ajasta olit kännissä kuin käki.
Naiminen sujui kuin tajutonta sikaa olisi lykkinut, sillä joka ikinen kerta sammuit kynttiläillallisen jälkeen ennenkuin päästiin vuoteeseen.
Olihan ne aikoja, mutta tapasi näyttävät olevan ennallaan, etkä todennäköisesti edes muita tehneesi aloitusta stanan sika.
Nimim, ikuisesti sinua kaipaava värisevä haavanlehtinen.
Esittelit minut äidillesikin kaksi vuotta sitten jouluna. Juhannuksen jälkeen hukkasit puhelimesi eikä enää soiteltu. Lapsi näyttää kyllä äidiltäsi.
Ei