Nettishoppailu uuvuttaa!
Oikeasti mulla on mennyt tietokoneen ääressä istuen koko vapaapäivä!!! Tarkoitus on metsästää netistä kevätvaatteet lapsille, juhlamekko itselleni (kahden häät tulossa), uudet pyyhkeet kotiin ja uusia kenkiä. Aloitin tämän homman aamulla klo 10 ja edelleen istun tässä koneella. JOS kivijalkakaupoista saisi tarvittavat asiat, niin aivan varmasti lähtisin kiertelemään kaupoille. Mutta ei kannata ajaa 150km lähimpään kunnolliseen kauppakeskukseen, jossa myydään ketjumyymälien vaatteita ja valikoima on tosiaankin rajattu. Jos haluat jotain erilaista tai vertailla hintoja (eli ostaa edullisimmin) niin ostat netistä. Jos rahaa olisi käytössä enemmän, siitä huolimatta vastaavan tavaramäärän haalimiseen kaupungilla menisi yhtä kauan. Mutta ei se tämäkään järkevältä tunnu, istua perseellään ja "shoppailla". Milloin se on tähän mennyt vai olenko havahtunut vasta nyt??? Kävin välissä lenkilläkin, ja olen siirtänyt tätä "ostospäivää" koska viime vuonna meni kanssa koko helvetin päivä, ja juuri kun olin tilaamassa kone lagasi (eli sama alusta). Joka sanoo että eihän se ole kun istua ja klikata, niin väitän että ei muuten ole. Fyysistä hommaa tämä ei ole, mutta pää ei kestä kyllä montaa tällasta "ostospäivää".
Kommentit (4)
Ai, minua uuvuttaa taas perinteinen shoppailu kauppoja hikisenä kierrelleen... SIksi nykyään tilaan kaiken netistä. Minä oikein nautin siitä nettikauppojen selaamisesta.
Mä shoppailen öisin. Muu perhe nukkuu ja itse klikkailen parin kaupan valikoimat tai googlehaulla tietyn tuotteen illassa.
Hypin riemusta kun tänne peräkyläänkin (=Turku) tuli ensimmäinen kelvollinen ruuan verkkokauppa.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 15:33"]
Oi voi.... ensimmäisen maailman ongelmia :)
[/quote]
Niin eli mielestäsi pitäisi tuskastua vain Ukrainan tilanteesta ja Syyrian sisällissodasta? Jätetään vaan ostamatta ihan kaikki, eikä turhauduta koskaan mistään. :D Olen pahoillani että mulla ei ole esim. syöpää että olisi isompia ongelmia just nyt. Äitini kyllä kuoli vuosi sitten mutta ei taida enää sen avulla voida ratsastaa? Harmi sulle.
Mä NIIN mielelläni kiertelisin kaupungilla ostamassa jos kaupoissa olisi kattavampi valikoima.
Oi voi.... ensimmäisen maailman ongelmia :)