Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä erottaa vauva/läskimahan?

29.07.2006 |

Raskausviikkoja takana 13 ja maha tuntuu suurentuneen viime viikkoina kovasti. Osittain on ihan iltaisin turvotustakin, mutta jos jo nyt on näin iso, niin millainen norsu olenkaan lopussa!!! Istuessa maha on " vanne vyötäröllä" mallinen, joten kai se on vain läskiä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin noita samoja läskijuttuja vielä pari viikkoa sitten, nyt jo onneksi helpottaa!! Eli kun mullakin tota pakkia on muutenkin jonkun verran, niin se vaan ärsytti mua, kun ajattelin sen kaiken olevan läskiä vaan... Kun sitten ensimmäiset supistukset tulivat 14-16 viikoilla, huomasin että kohtu on kasvanutkin jo aika paljon! Eli kohdun kasvaminen minulla ainakin nosti tuota omaa masua ylöspäin niin, että makkarat nousivat " ikävästi" esiin. Nyt tilanne on jo helpompi, kun massu on selkeästi iso. Tsemppiä sinne!!

T. Maituliini 22+0

Vierailija
2/3 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuntui että on vaan sitä läskiä se maha, kun kohtu alkoi kasvaa ja nosti niitä läskejä. sit kaikki tutut jotka tesivät raskaudesta tuli taputtelemaan ylämahaa (niitä läskejä) ja oli niin että mitä se vauva siellä?...ja kohtu oli vielä navan alapuolella ja vauva siis siellä alhaalla.. vasta raskauden puolivälissä alkoi tuntua että on oikea vauvamasu =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vauvamasu on kovempi ja kireämpi kuin nuo normaali. itselläni ainakin näin. mulle jäänyt sellainen venynyt nahkapussi navan alle ja sen roikkuminen ärsyttää. muualle kun kiloja ei niin ole jäänyt. nyt on jo vauvamasu, 18+0