Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen talous kaatumassa - kuinka olette varautuneet?

Vierailija
25.04.2014 |

Ei enää puhuta "johtajuuskriisistä". Tämänhetkinen on totaalikatastrofi. Kipparikin on ottanut tahalleen kurssin kohti karia, ja nyt se vaan lisää hanaa, kun oma pelastusvene on asemoitu lähtövalmiiksi. Ennen pohjakosketusta olisi vielä jotain tehtävissä, jos kyydissä olevat matkustajat vaan tajuaisivat sen. Taitaa olla turha toivo. Uskoneet kaiken, mitä kipparirotta on suoltanut. Ne laivan mukana uppoovat surkimukset on ulkoistanut ajattelunsa medialle ja bb:n puhuville päille. Voi paska! Tarvittais iso muutos ja äkkiä. Koko päällystö vaihtoon mielluummin heti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se uus päällystö tekis... mitä??

Vierailija
2/12 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättäytynyt tukien varaan, ja imen tästä paskayhteiskunnasta kaiken mikä vielä irtoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varautunut mitenkään. Meillä on oma koti, ei senttiäkään lainaa, duunariammatit. On oma kasvimaa ja ollaan monin tavoin omavaraisia. Vierestä katselen nytkin tätä maailman menoa.

Vierailija
4/12 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään, uppoan varmaan mukana. Ens viikolla päättyy yyteet, eli varmaan sitten työkkäriin, syksyllä täytynee sitten päivittää koti pienemmäksi, kaurapuurosta pitää opetella myös tykkäämään, makaroni onkin tuttu juttu jo nyt.

Vierailija
5/12 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs varmaan ottaa lainaa nyt niin paljon kuin vain ikinä saa ja ostaa jotain omaisuutta joka ei häviä myllerryksissä, kuten vaikka maata tai kultaa. Talousromahduksen jälkeen velat annettaan anteeksi ja aloitetaan tyhjästä.

Vierailija
6/12 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 09:27"]

Olen jättäytynyt tukien varaan, ja imen tästä paskayhteiskunnasta kaiken mikä vielä irtoaa.

[/quote]Ai niin, ja veromätkyt olen jättänyt ja jätän vastakin perinnän kautta ulosottoon. Ei aikomustakaan maksaa.

Vierailija
7/12 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 09:27"]Olen jättäytynyt tukien varaan, ja imen tästä paskayhteiskunnasta kaiken mikä vielä irtoaa.

[/quote]

Teen samoin ja lämmöllä ajattelen urpista kun nostan tukia.

Vierailija
8/12 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kurssilla, jossa opetellaan viljelemään maata ja tunnistamaan ja käyttämään luonnosta löytyviä hyötykasveja. 

Vierailija
9/12 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan ot, mutta kysyn minkä tukien varassa te sitten elätte, kun talous on kaatunut? Oletteko nyt saamanne tuet laittaneet säilöön jonnekin vai?

Vierailija
10/12 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntolaina on maksettu pois, työpaikat näyttävät vakailta.

Lasken kuitenkin sen varaan että jatkossakin kaupasta saa rahalla ruokaa

Vierailija
11/12 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallankumous.

Vierailija
12/12 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 09:58"]

Lasken kuitenkin sen varaan että jatkossakin kaupasta saa rahalla ruokaa

[/quote]

Älä laske. Tilanne voi olla se, että euroja ei hyväksy kukaan tai vaikka hyväksyisikin, jopa päivän sisällä vaikuttava hyperinflaatio tekee valuuttavarannostasi huonoa WC -paperia. Vaihtakaa valuuttanne oikeaan rahaan, eli jalometalleihin.