Kellä on iltavuoro tänään perjantaina?
Minulla on.
Olen kyllä vähän sitä mieltä, että kenelläkään ei pitäisi olla iltavuoroa perjantaina, kun viikonloppu alkaa. Vähentää viikonlopun vapaa-aikaa paljon.
Kommentit (20)
Iltavuoro tänään, huomenna aamu ja sunnuntaina ilta, ei siis lyhene viikonloppu. Mulla ei koskaan ole iltavuoroa ennen vapaapäiviä/vapaapäivää.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 08:41"]
Mulla on 24/7 vuoro, aina.
T. Yh kotiäiti
[/quote]
Jaa, olen minäkin yh, tosin lapset jo kouluiässä,
mutta silti on se iltavuoro tiedossa tänään. Saanko lisäpisteitä tästä 'suorituksesta'?
Tänään iltavuoro ja huomenna aamuvuoro.
Iltavuoro on tosiaan keskiyöllä loppuu.
Minullakin on iltavuoro, 13-21, kohta pitäisi töihin lähteä... Huomennakin iltavuoro, ja sunnuntaina aamuvuoro. Ja oikein mielelläni olen viikonlopun töissä, juuri oli kolme vapaapäivää. Ja oikein mielelläni olin sitä ennen pääsiäisen pyhätkin töissä jokaisen. Miksi ihmeessä lomailisi pyhäpäivinä joista saa tuplapalkan kun voi lomailla arkipäivinäkin???
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 08:41"]
T. Yh kotiäiti
[/quote]
Jaa, olen minäkin yh, tosin lapset jo kouluiässä,
mutta silti on se iltavuoro tiedossa tänään. Saanko lisäpisteitä tästä 'suorituksesta'?
[/quote]
Riippuu töistä. Itse menisin mielelläni välillä jonnekin tekemään jotain muuta työtä.
Mulla myös, 12.30-20.30, mutta olen myös viikonlopun töissä.
Tänään on. Ja huomenna. Ja ylihuomenna. Että se sitä viikonlopun vapaa-ajasta :)
Mulla on välivuoro, mutta usein on perjantaisin iltavuoro. Tolla sun logiikalla kellään ei pitäis olla töitä koko viikonloppuna. Mites sit ku palvelut ei toimi pariin päivään? :( Mulle on ihan ok olla töissä perjantai-iltana. Voi mennä juhlii sit lauantaina. (Ellei oo silloinkin töitä.)
Mulla. Ja huomenna myös. Sunnuntaina sitten aamuvuoro.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 08:32"]Tänään on. Ja huomenna. Ja ylihuomenna. Että se sitä viikonlopun vapaa-ajasta :)
[/quote]
No mut ajattele hymyssäsuin suurempaa palkkaa. :)
Minulla! Tosin heti töiden jälkeen viihteelle ;)!
iltavuoro tiedossa, yhdeksään töitä.
T. Yh kotiäiti
mulla on yövuoro 18-6, seuraava yövuoro on 18-6, sitten on yövuoro 18-6 ja muuten sittenkin on yövuoro 18-6 ja kuules, vielä seuraavakin työvuoro on 18-6... seitsämän yötä putkeen
Mulla on. 16-22. Sitten onkin vapaata viikonloppu, mutta onhan se lyhyempi.
Mulla on. 21 asti. Sit vasta tiistaina töihin seuraavan kerran.