Taas seurustelusuhde, jossa kiinnostukseni vähenee pala palalta
Koko ajan tulee pieniä säröjä, ei mitään isoja, mutta latistaa kyllä.
Esim sopivitun menon peruuntuminen töiden takia, seksin väliinjääminen, kun mies nukahti jo kesken elokuvan, rattiraivokohtaus, jne.
Koko ajan suhde lipuu etäisempään suuntaan. Täydellistä ihmistä ei olekaan, mutta...
Kommentit (53)
Onko tuo naisilla yleinenkin ominaisuus? Omissakin suhteissa on tuntunut siltä, että nainen tarkkailee olemistani ja kun on tietty määrä miinuksia kortissa, niin ei kun vaihto seuraavaan tyyppiin. Odotetaan jotain täydellisyyttä, ikään kuin itse oltaisiin sitä.
Niin. Pitäkäähän vähän taukoa. Ehkä tulee ikävä, Tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo naisilla yleinenkin ominaisuus? Omissakin suhteissa on tuntunut siltä, että nainen tarkkailee olemistani ja kun on tietty määrä miinuksia kortissa, niin ei kun vaihto seuraavaan tyyppiin. Odotetaan jotain täydellisyyttä, ikään kuin itse oltaisiin sitä.
Minkä sille voi kun miinukset laskee fiilistä. Tulis edes välillä niin isoja plussia, että ne kuittaisi ne.
Vierailija kirjoitti:
Jollain tasolla sitä seurailee, mutta ei nyt minulla ainakaan yhtään pusteitä laske ap:n listan asiat. No, rattiraivokohtaus voi ehkä olla sellainen, riippuen kohtauksen laadusta.
Minulla pisteitä laskee kritisointi ja vaativuus. Itse olen hyvin tarkka siitä, ettei kukaan vaadi minulta mitään. Traumahan siinä on taustalla...eksä oli vaativa.
Joo. Naisena arvioin myös miten mies käyttäytyy ja analysoin aiheuttaako se mahdollisesti tulevaisuudessa lisää ongelmia. Ihan syystä naiset laskelmoivat kumppaniehdokkaiden ominaisuuksia ja niiden vaikutusta asioihin sekä tunteiden kemiaa, meillehän se on suurempi riski aina valita väärä mies jos lapsiakin haluaa ja haluaa pitää mielenterveydensä ja elämänsä kasassa. Ihmetyttää kun miehet eivät ole näin tarkkoja vaan ovat kenen kanssa huvittaa vaikkei hauskaa koskaa olisikaan. Kaiketi miehillä enemmän ongelma olla yksin miksi sitten jäävät huonoon suhteeseen.
Muut paitsi rattiraivo kuulostaa kyllä totaalisen viattomilta asioita. Jos tuollaiset kuten nukahtaminen kesken illan ehkä kovan työpäivän jälkeen tai se että välillä töitä joutuu tekemään vapaa-ajalla, on sulle kiinnostuksen viejiä, voi olla vaikeaa löytää ketään jonka kanssa ei kävisi noin.
Vierailija kirjoitti:
Muut paitsi rattiraivo kuulostaa kyllä totaalisen viattomilta asioita. Jos tuollaiset kuten nukahtaminen kesken illan ehkä kovan työpäivän jälkeen tai se että välillä töitä joutuu tekemään vapaa-ajalla, on sulle kiinnostuksen viejiä, voi olla vaikeaa löytää ketään jonka kanssa ei kävisi noin.
Sitä vaan miettii, että jos näitä sattuu jo suhteen alkuvaiheessa, niin entäs vuosien päästä. Pettymystä pettymyksen perään, eikä ikinä edes mitään hyvittelyä siitä.
Ap
Rattiraivo olis mulle kyllä ehdoton ei. En minäkään riehu liikenteessä. Muutenkin sellaiset agressiiviset piirteet on vaan pelottavia. Miettis vaan että millon olis itse kohteena.
"seksin väliinjääminen" XD
Siis mies oli ilmeisesti erittäin väsynyt kun nukahti, kenties raskaan työviikon/päivän jälkeen?
Oliko jotenkin etukäteen sovittu että harrastatte seksiä sinä iltana? Vai olisiko miehen jotenkin pitänyt salaa tietää että sinä tulet haluamaan ja hankkia jotain kofeiinitabuja?
Huhhuh, jos tuollaista kehtaisi mies kirjoittaa aloituksessa, niin hänet olisi jos ristiinnaulittu sikana, ja luultavasti alapeukkujen säestämänä aloitus olisi poistunut
I feel you.
Odotan, että ilmenisi kaikkea, mikä ruokkisi rakkauttani ja kiintymystäni mieheen. Just sellaista, että mies huomioi mut (ja tietysti minä silloin vastaavasti hänet).
Mutta mies saattaa kiroilla jotain asiaa, se on luotaantyöntävää. Ja miehen seksihaluja ei oikein tunnu olevan, seksi on itselleni suhteen liimaa.
Niin samat ajatukset kuin ap:lla!
Minulla vähenee aika suurina paloina jo ennen seurusteluja, kun nainen toisensa jälkeen paljastuu narsistiseksi valokeilassa paistattelijaksi enkä saa itse siitä touhusta oikein mitään. Toki ne satunnaiset "olet ihana mies" hetken lämmittää, mutta se hokeminen kuluu aika nopeesti, kun naista ei tunnu kiinnostavan minussa juuri mikään muu kuin se, että kiinnitän häneen huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Siis mies oli ilmeisesti erittäin väsynyt kun nukahti, kenties raskaan työviikon/päivän jälkeen?
Oliko jotenkin etukäteen sovittu että harrastatte seksiä sinä iltana? Vai olisiko miehen jotenkin pitänyt salaa tietää että sinä tulet haluamaan ja hankkia jotain kofeiinitabuja?
Huhhuh, jos tuollaista kehtaisi mies kirjoittaa aloituksessa, niin hänet olisi jos ristiinnaulittu sikana, ja luultavasti alapeukkujen säestämänä aloitus olisi poistunut
Mikä ongelma tuo sohvalle nukahtaminen on??
Torkkujen jälkeen kulliin kiinni vaan ja jaksaa pannakin sitten kunnolla.
Jotenkin tuntuu ettei aapeen kannata alkaa seurustelemaan ikinä, odota vaan kun pöntönkannet on jäänyt ensimmäisen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Etkö itse tarkkaile onko nainen parisuhdemateriaalia? Kaikki menee?
Itsellä on mennyt 9 vuotta hukkaan ja oon oikeasti traumatisoitunut väkivaltaisten miesten takia, niin raivoaminen saa mut paniikkiin. Ei ole liikaa pyydetty, että asiat selvitetään puhumalla eikä raivota tyhjistä.
Ja joo aina ei voi kaikkia lupauksia pitää mutta ohareista tulee kurja fiilis, kun itse ainakin panostan tapaamisiin ja seksiinkin panostastan, oharit ottaa itsetunnon päälle eikä niistä juuri arvostettu olo tule.
Miehellä on joku stressi päällä, nukahtaminen, ei kykene suoritukseen tai jopa välttelee sitä, peruu tapaamisiaan, ja jess, rattiraivo siihen päälle. Mies tuntuu tavanneen sinua aina kun on väsynyt ja viimeisillä voimillaan.
Sinuna kysyisin ihan nätisti, onko hänellä jotain ongelmia. Jos vastaa siihen, pääsette puusta eteenpäin. Jos ei vastaa (kuten oletan) sitten sinä voisit ihan ystävällisesti sanoa, että haluaisit tavata häntä silloin kun teillä kummallakin on aikaa ja energiaa olla yhdessä, eikä silloin kun mies on lopen uupunut, koska siitä tulee sullekin paska fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Muuten menisi tuo, mutta rattiraivokohtaus antaa viitteitä, ettei mies ole parisuhdemateriaalia. Pistä vaihtoon vaan.
Olin sanomassa samaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla vähenee aika suurina paloina jo ennen seurusteluja, kun nainen toisensa jälkeen paljastuu narsistiseksi valokeilassa paistattelijaksi enkä saa itse siitä touhusta oikein mitään. Toki ne satunnaiset "olet ihana mies" hetken lämmittää, mutta se hokeminen kuluu aika nopeesti, kun naista ei tunnu kiinnostavan minussa juuri mikään muu kuin se, että kiinnitän häneen huomiota.
Ja minkäs näkösiä nämä naiset ovat olleet? Ovatko laittautuneet huomiota herättäviksi?
Ihan selvä kaava sulla noissa naisissa, kiinnostut vain tietyn näköisistä naisista ja yllätys heistä löytyy myös samanlaisia piirteitä.
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma tuo sohvalle nukahtaminen on??
Torkkujen jälkeen kulliin kiinni vaan ja jaksaa pannakin sitten kunnolla.Jotenkin tuntuu ettei aapeen kannata alkaa seurustelemaan ikinä, odota vaan kun pöntönkannet on jäänyt ensimmäisen kerran.
Pitkin päivää vihjailtu mitä ihanaa illalla luvassa ja sitten äijä kuorsaa klo 21, siirtyy sitten sänkyyn ja nukkuu 12 asti.
Niin ja pöntönkannetkin on jo jääneet auki...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla on takana kaksi pidempää avoliittoa sekä muutamia vakavia seurustelusuhteita, ja oma kokemukseni on valitettavasti hyvin samanlainen.
Vastavuoroisuutta ei oikein ole ollut ikinä ja leffat, matkat, harrastukset, ravintolat ja muu vapaa-ajan vietto suunniteltiin ainoastaan kumppanini mielenkiinnon kohteita mukaillen.
Olen avoin ihminen ja tykkään kyllä kokeilla uusia asioita, mutta kaikkien niiden kaupunkilomien ja shoppailukohteiden jälkeen olisi ollut kiva, jos joku olisi suostunut lähtemään kanssani esimerkiksi telttailemaan. Tai jonkin taidenäyttelyn sijasta olisikin kokeiltu vaikkapa konsolipelejä yhdessä. Tai kuntosalin/joogan sijasta oltaisiin menty frisbeegolfaamaan. Edes yhden kerran, ei kai sitä muuten voi edes tietää mistä on kyse?
Minua kiinnostaa automaattisesti tutustua niihin asioihin joista kumppanini on kiinnostunut, ja pakko myöntää että olen vähän katkera siitä, että tämä ei ikinä toiminut toisinpäin. Ehkä minulla on sitten vain aina ollut poikkeuksellisen huono tuuri tai naismaku..
Muuten menisi tuo, mutta rattiraivokohtaus antaa viitteitä, ettei mies ole parisuhdemateriaalia. Pistä vaihtoon vaan.