Menisitkö kouluun jos olet saanut unen päästä kiinni vasta 4.30 ja herätys on 6.00
Kommentit (41)
En tietenkään nyt menisi, kun koulusta on sanottu, että pienimmilläkin flunssanoireilla pitää jäädä pois.
Mutta muuten kyllä menisin.
En mene ikinä flunssa-olossa.
Mutta lukiossa menin (lue: nuori ikä) kouluun vaikka olin valvonut. En välttämättä aikuisopiskelijana menisi valvomisen jälkeen. Jos on mukainen olo niin jäisin paksujen peittojen alle lepäämään, koska huono olo voi mennä ohi jos siihen puuttuu heti. Jos ei puutu asiaan niin nuha kestää sen 14 päivää.
Menisin. Aika usein mulla on unettomia tai vähäunisia öitä, ei niiden takia voi alkaa pois olemaan aina.
Pelkän unettoman yön takia en jäisi mutta flunssaisen olon kanssa ei lähdetä mihinkään näinä aikoina.
Ei mitään järkeä mennä 1,5 h unilla. En menisi vaikkei flunssaa olisikaan.
Ei yön valveilla kukkuminen ole mikään syy lintsata koulusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei yön valveilla kukkuminen ole mikään syy lintsata koulusta.
Entäs jos koulussa operoidaan vaarallisia koneita? Uneton yö vastaa humalatilaa.
EN menisi, ei siellä mitään niin tärkeää ikinä tehdä.
Palkaton päivähän tuosta tulisi, jos ei ole lääkärintodistusta eli toki menisin töihin.
En menisi. Olen myös ottanut töistä vapaata tuon takia. En kestä yhtään unettomuutta, en ole toimintakykyinen huonoilla yöunilla
Unien perusteella kuvasit koko yläasteen ja lukioajan, siis noin kuuden vuoden zombailun jonka kävin läpi. Pysyt siellä himassa sen flunssan vuoksi kun nyt sellainenkin piti valehdella.
T. Uneton
Viime yönä nukuin vain tunnin. Aamulla sanoin äitille että en halua mennä kouluun, kun on niin väsynyt olo ja isot pojat kiusaa. No, äiti pakotti lähteen ja sanoi, että onhan sun pakko mennä, kun olet sentään koulun rehtori...
Flunssaisena en menisi, mutta unettomuus ei ole syy poissaoloon. En olisi juuri koskaan ollut koulussa tai töissä, jos lyhyet yöunet olisi syy olla pois. Tervetuloa kroonisen unettomuuden ihanaan maailmaan.
Usein en nukkunut yhtään ja silti menin kouluun. Olen opettaja. Ainakin yksi yö viikossa menee valvoessa. En voi jäädä pois, eikä väsytä, jollei istu hiljaa paikoillaan.
Sen flunssaisen olon vuoksi en menisi mihinkään.