Miksi huusin alkon myyjälle
Ketju poistettiin? En ehtinyt lukea kokonaan, mitä siinä oli?
Kommentit (7)
Minä olin sen Alkon huorittelija -ketjun perustaja... mietin vähän samaa.. Mutta en tiedä sitten, mitä siinä oli väärää, että mistä saa puhua ja mistä ei. Ex-AP
Oho uusi mode onkin melkonen natsi.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 23:16"]Oho uusi mode onkin melkonen natsi.
[/quote]
Sieg fail!
Voisikohan modet joskus myös vastailla näihin kysymyksiin, että miksi? Älytöntä, että jotkut "hei imen pippeliä ja vedän näkkäriä nenään ja ripulia korvaan"-ketjut suurinpiirtein saa jäädä, mutta tämmönen poistetaan? MITÄ SIINÄ OLI? Kertokaa. Ihan oikeasti. Vastaa SINÄ MODERAATTORI siellä.
Tässä on kyllä huomannut, että aika epäammattimaista ja lapsellisen loukkaantuvaa käytöstä modeilta. Luulin, että se on joku vitsi, että lentää pihalle banniin väärän mielipiteen tms. takia, mutta eipä näköjään. Ja ison herneen vetäskin nenään viimeksi jostain, yli viikko jo bannattuna, enkä edes tiedä miksi? Toki mun veljet, kaverit ja kämppikset myös harrastaa aaveilua tältä koneelta, joten ehkä ne on tänne noita jotain kekseliäisyyksiään kirjotelleet... Silti.
Harmittaa kun ystävä itkee ja ihmettelee, että tekikö jotain nyt väärin tässäkin kun kysyi täällä ja on niin omituinen muutenkin... ja mä vielä sanoin sille, että kysy täältä kun täällä on kaikenlaista jengiä ja hyvässä lykyssä joku osaa oikeasti vastata jotain järkevää, voit esiintyä anonyymina ja niin edelleen. Voi että kun ärsyttää ja vituttaa tää meininki suoraan sanottuna. Täyttä mielivaltaa välillä!!
Mikä hitto teitä modeja vaivaa?
Terveisin "Ex-Ap:n" kämppätoveri
VASTAILEHAN MODE :))))
Edes viesti, mihin voi laittaa palautetta tästä av:sta ylemmin vastaaville? Etkö tajua, että tää on jo aika iso some-ilmiö ja idiootit saa kenkää kun riittävän kauan jatkaa omalla hölmöllä linjallaan? Se on nimittäin noloa sulle ja lisäksi vittumaista palstailijijoille, ei varmaan sun pomoskaan tykkää tuhota näin massiiviseks ilmiöks paisunutta ilmasta markkinointia Vauvalle ja koko keskustelupalstan tuomaa WOMmia tässä? Tajuatko sä miten iso media tää on? :)
Tänne heitetään jotain peukutusjuttuja itse palstailijoille, oikein provosoidaan vihaamaan joitain ja tykkäämään joistain ja tietyt aiheet on BANNI BANNI vain siks kun on teidän TYÖNANTAJA. Ja palautetta "saa" antaa niin maan pirusti, mutta vaan tietyllä poliittisella kentällä ja tietyn ihmisen henk koht huumorintajuun perustuvan huumorin puitteissa. TE PYHÄT MODET ootte jotain kasvottomia diktaattoreja, jotka vissiin oikeesti keräilette jotain dataa näistä ip-osotteista ja varmaan suuressa riemussanne teette tutkimusta, mitä tulee mistäkin koneelta. Sit nauretaan vähän itekseen (meinasin sanoo kahvitauolla, mutta tuskin teiltä kollegoja löytyy) ja myhäillään miten paljon sitä vaikutusvaltaa onkaan. Mä en raivostu OIKEASTI KOSKAAN MISTÄÄN MUTTA!!! Tästä mä raivostun.
Vittu. Antakaa mulle palauteboksi ni heitän sinne puhelinluettelon verran sivuja palautetta tästä paskasta.
Minkä sille mahtaa, että tyhmät ja säälittävät ihmiset vituttaa.
Jees nyt oon hiljaa, öitä vaan.....
joku ehdotti aloittajalle dissosiaatiohäiriötä selitykseksi oudolle käytökselle ja siltä se minustakin vaikuttaa. kannattaa lukea aiheesta.
Poistettiin myös "tekee mieli pillua" -ketju. Jollain modella on hernepussi nenässä tänään.