Tykkään käyttää maskia. Se antaa yksityisyyttä.
Aivan sama miltä näyttää, kukaan ei kuitenkaan tunnista. Ehkä tulen pitämään maskia tästedes aina kaupassa asioidessani.
Kommentit (23)
Kyllä. Myös ymmärrykseni entisiä arabinaapurinaisiani kohtaan on tässä kasvanut. He aina kehuivat kasvohuivin käytännöllisyyttä, kun voi huoletta lähteä ihmisten ilmoille ilman suurempaa pakkelointia. Sama vapautunut fiilis tulee maskissa, kun ei tarvitse kiinnittää naamaansa huomiota.
Jos meinaa pokka pettää niin maskin takana saa ihan rauhassa repeillä ja päällisin puolin on yhtä vakavan näköinen😂
Sama juttu. Sosiaalisten tilanteiden pelko on helpottanut maskin kanssa.
Voit ottaa myös alkoa eikä kukaan haista :D
Mä arvostan omaa terveyttä sen verran että sitä käytä.
Vierailija kirjoitti:
Maski naamalle ja arskat silmille niin voit olla vaikka ympäripäissään.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi käyttäjä itse. Kuinkahan moni on tajunnut maskin kanssa sen, miten pahalta oma hengitys haiseekaan? Minä ainakin.
Samaa mieltä. Olen alkanut ymmärtää hunnutettuja naisia. Uskon, että moni pitää huntua ihan vapaaehtoisesti.
Maskin takaa huomaa kuinka moni seilaa ilman, ja tunkee huohottamaan niskaan.
Sama fiilis. Tykkään maskista ja voisin käyttää sitä aina.
Maskin takaa huomaa kuinka moni seilaa ilman, ja tunkee huohottamaan niskaan.
Vierailija kirjoitti:
10, tiedätkö mitä jauhat, tyhmä.
Tiedän hyvinkin. Olen asunut pari vuotta maassa, jossa moni oli hunnutettu. En silloin uskonut, kun he (siis he, joiden kanssa keskustelin) sanoivat itse valisevansa hunnun. Nyt ymmärrän.
Joo, nyt kun siihen on tottunut, olen alkanut tykätä samoista syistä. Jotenkin hyvin vapauttava fiilis, kun saa olla kivasti puoliksi piilossa vaikka onkin ihmisten ilmoilla.
Ruma mies saa naamansa piiloon. Se siinä on hyvä.
Selvisi miksi sitä islamismia halutaan levittää tänne. Ei sitä pakkelointia ole kukaan vaatinut kuin te itse.
Toivotaan Japanin mallia tännekin. Mukavaa kun ei tarvitse teeskennellä esim hymyjä.
Mukava kun ei maisemaa rumenna rumat naamat norsunvitulla.
Mulla sama fiilis.