Anni Sinnemäki sai 16-vuotiaana lapsen 27 v. miehen kanssa
raskaus saanut alkunsa kesällä, jolloin Anni ollut ehkä vasta 15-vuotias kun hänellä kesällä synttärit (ja lapsi syntyi keväällä). Miksei tästä ole koskaan puhuttu julkisuudessa mitään...
Hengailleet joissain samoissa talonvaltausporukoissa. =o
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Sinnemäki on minua vuoden nuorempi. Olisi aika ufoa, että olisi kolmikymppinen lapsi tämän ikäisenä.
Olet siis 48-vuotias. 18 vuotta on ihan normaali synnytysikä eli 48-vuotiaalla voisi hyvin olla 30-vuotias lapsi vaikka ei olisi alaikäisenä lasta saanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän oli kuitenkin lukioikäinen jo.
Katja Hänninen oli vasta seiskaluokkalainen ja mies 34 v. Oikeasti rikos.
"Pahennusta synnytysikäni on aiheuttanut vasta nyt, kun olen kansanedustaja, ikään kuin voisin muuttaa 25 vuotta sitten tapahtunutta asiaa, Hänninen hymähtää."
Katja se ei vaan tajua vaikka rautalangasta väännetään. Pahennusta aiheuttaa se ettei hän tuomitse miehensä tekoa. Ei teiniäitiys sinänsä. Jos mies olisi ollut samanikäinen, rikostakaan ei olisi.
" Hänen ratkaisuunsa vaikutti se, että hän oli rakastunut lapsen isään. Ikäerokaan ei tuntunut vaikealta.
– Se ei ole ollut koskaan ongelma, ikä on sivuseikka suhteessa, Hänninen toteaa."Kansanedustajalle ok, että 13-vuotiaalla on seksisuhde kolmekymppisen kanssa? Ikäero on sivuseikka?
Luultavasti tämä kohu kuitenkin rikkoi Katjan ja Pertin parisuhteen. On laitonta mutta kuitenkin jo vanha asia eikä muutu toiseksi vaikka he olisivat tehneet mitä.
Tai sitten se ero oli viimeinkin taloudellisesti mahdollista kansanedustajan tuloilla ja olisi halunnut erota jo aiemmin. Mistäpä sitä tietää. Ja tuo kohu oli ihan aiheellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinnemäki on minua vuoden nuorempi. Olisi aika ufoa, että olisi kolmikymppinen lapsi tämän ikäisenä.
Olet siis 48-vuotias. 18 vuotta on ihan normaali synnytysikä eli 48-vuotiaalla voisi hyvin olla 30-vuotias lapsi vaikka ei olisi alaikäisenä lasta saanutkaan.
Ei se kyllä mikään normaali synnytysikä ole, vaikka jotkut saakin sen ikäisenä lapsen.
Itse synnytin 18-vuotiaana, nyt lähemmäs 30v eikä kavereista juuri kellään ole vieläkään lapsia.
Ei todellakaan mikään normaali synnytysikä, enkä voi kenellekään suositella.
Mulle tulee aina tosi iso säälin tunne, jos näen jossain nuoren tytön maha pystyssä.
Toivoisin, ettei kenenkään tarvitsisi kokea moista. Ei 16- eikä sen puoleen 18-vuotiaanakaan.
On kyllä niin susiruma eukko, että lapsen isän on tarvinnut olla sokea tai kovassa kännissä.
Kuinka avuttomia te lapsistanne kasvatatte?