Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anni Sinnemäki sai 16-vuotiaana lapsen 27 v. miehen kanssa

Vierailija
08.12.2020 |

raskaus saanut alkunsa kesällä, jolloin Anni ollut ehkä vasta 15-vuotias kun hänellä kesällä synttärit (ja lapsi syntyi keväällä). Miksei tästä ole koskaan puhuttu julkisuudessa mitään...

Hengailleet joissain samoissa talonvaltausporukoissa. =o

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän oli kuitenkin lukioikäinen jo.

Katja Hänninen oli vasta seiskaluokkalainen ja mies 34 v. Oikeasti rikos.

Itse asiassa Katja oli kutosella kun alkoivat tapailla. Taisi olla vasta 12v silloin ja mies 32v. Katja kasvoi pituutta melkein 15cm heidän suhteen alkuvuosien aikana, olihan se suhde varsin pimeetä touhua siltä mieheltä.

Vierailija
62/107 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hännisen äijää ei juuri lehtien kuvissa ja haastatteluissa näy.

Erosivat jo useampi vuosi sitten. Onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa sekin kun tuon ikäsiä tyttöjä pidetään sellaisena, että eivät muka tajua mistään mitään. Kyllä ne tajuaa ja kyllä niilläkin tekee mieli jo kokeilla. Tää Suomi on vaan tämmönen tekopyhyyden tyyssija. Kyllä tartteis lakeja muuttaa vastaamaan nykypäivää.

Puhutko nyt seiskaluokkalaisista vai 16-vuotiaista? Aika helkatan iso ero.

Vierailija
64/107 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa sekin kun tuon ikäsiä tyttöjä pidetään sellaisena, että eivät muka tajua mistään mitään. Kyllä ne tajuaa ja kyllä niilläkin tekee mieli jo kokeilla. Tää Suomi on vaan tämmönen tekopyhyyden tyyssija. Kyllä tartteis lakeja muuttaa vastaamaan nykypäivää.

15-vuotias on tarpeeksi vanha olemaan vastuussa tekemistään rikoksista, mutta ei tarpeeksi vanha päättämään kenen kanssa peuhaa.

Vierailija
65/107 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti

Vierailija
66/107 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep itse aloitin masturboinnin ja haaveilin seksistä jo 12-vuotiaana ja olen mies, eli kehityn hitaammin.

Vierailija
68/107 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, itse en paheksu jos joku 27v harrastaa seksiä 16-vuotiaan kanssa, KUNHAN antaa sen elää nuoruutensa eli EI ala sen kanssa mihinkään seurustelusuhteeseen eikä varsinkaan saata raskaaksi!!

Eli vaikka kymmenen kumia päälle, mutta ei ikinä tuollaista alaikäisen ihmisen elämän pilaamista huhhuh.

Tuo raskaaksi saattaminen on tässä minun silmissäni se suurin synti, ei seksi itsessään.

Mikään ehkäisy ei ole 100% varmaa ja se on loppujen lopuksi tytön oma päätös tekeeko abortin.

Ps: useampi kondomi kerralla hajoaa helpommin kuin yksi.

Vierailija
69/107 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne kyllä tajuakaan. Ihmisten aivot kehittyvät 25-vuotiaaksi asti.

Vierailija
70/107 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elettäis tätä päivää, niin ei mua haittais jos olisin teini ja Hännisen Katja tulis tyhjentämään kassit.

Vierailija
71/107 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne kyllä tajuakaan. Ihmisten aivot kehittyvät 25-vuotiaaksi asti.

Eiköhän ne tajua mitä tapahtuu, kun miehelle levittää lettua.

Vierailija
72/107 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää Katjan fiilikset menneistä siinä vaiheessa kun oma lapsi tuli siihen ikään missä hän oli tullessaan raskaaksi. Vieläkö tuntui silloin että ihan ok. Vai siksikö tuli ero että viimeinkin silmät aukeni.

Eiköhän siinä vaiheessa alkanut raksuttaa millaisen miehen kanssa oli elänyt yhteistä elämää. Miehestähän oli vuosia sitten kyseenalainen haastattelu, jossa kehaisi: autoin Katjaa naiseksi kasvamisessa. Sysipervoa.

Vierailija
73/107 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep itse aloitin masturboinnin ja haaveilin seksistä jo 12-vuotiaana ja olen mies, eli kehityn hitaammin.

Et kehity, miehethän kehittyvät seksuaalisesti naisia nopeammin.

Tyttöjen murrosikä alkaa keskimäärin aikaisemmin kuin poikien, mutta kestää myös pidempään eli pojilla muutokset tulee vauhdilla, tytöillä ei.

Vierailija
74/107 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin masturboin ja fantasioin suunnilleen tuon ikäisenä ja varsinkin joskus 15-vuotiaana jo kovastikin, mutta seksiin olin valmis vasta vuosia myöhemmin eli reilu parikymppisenä.

-nainen

Vierailija
75/107 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 15 on aivan liian nuori yhdyntään saatika äidiksi. Sanokaa te muut mitä sanotte

Vierailija
76/107 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin kyllä tuosta teiniraskaudesta, mutta enpä tiennyt, että kyseessä oli noin vanha mies. Hyi.

Vierailija
77/107 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 15 on aivan liian nuori yhdyntään saatika äidiksi. Sanokaa te muut mitä sanotte

Mitä ongelmia siitä tulee?

Vierailija
78/107 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän aiheesta oli aikoinaan juttua.

Oli semmoinen karismaattinen valtaaja tämä mies. Siihen lankesi kaikki.

Jepp ja Sinnemäki oli ainoa, joka tuli paksuksi lahkosta.

Vierailija
79/107 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/uutiset/3-10815317

https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2015051819712865

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201705262200163416

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/201706212200222270

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/perussuomalaisten-tyomies-putkonen-…

Tässä pedarille vähän musiikkia

Vierailija
80/107 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnemäki on minua vuoden nuorempi. Olisi aika ufoa, että olisi kolmikymppinen lapsi tämän ikäisenä.