Olen tyytyväinen että ollaan pienituloisia ja köyhiä
Kommentit (27)
Meille köyhyys tarkoittaa kurjuutta ja puutetta kaikesta niin todellakin rahalla saisi näitä tarpeita täytettyä.
Nii jos olette alkkiksia tai teillä on huonoja riippuuksia vaikka tupakasta, rahapeleistä, shoppailusta tai jostain muusta joka ei tuo hyvinvointia.
Miten niin ette osaisi..etteköhän sen oppisi jos teillä rahaa olisi.
Juuri äsken näin kun eurojackpot miljonääri käveli koiriensa kanssa ohitse. Asuu tuossa n 500 metrin päässä. Oli hyvä jutu, että voitto tuli heille, koska olivat jo ennen rikkaita, niin osaavat rahat käyttää hyvin. Me on totuttu köyhyyteen, joten meille se on oikein. ap
Me emme ole rikkaita, mutta siitä huolimatta meillä on kaikkea, mitä tarvitsemme. Emme osaa kaivata ylellisyyksiä.
Se on aina hyvä juttu että rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy. Eikö niin?
kaikkea oppii käyttämään ilman omaa osallistumista. Laittaa vaan kunnolla hiivaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on aina hyvä juttu että rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy. Eikö niin?
Ihminen saa sen mikä on tarkoitettu.
Se on kyllä ihan väärin ap. Rikkaiden kuuluu jakaa rahat köyhille. Se on rahan oikein käyttämistä.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä ihan väärin ap. Rikkaiden kuuluu jakaa rahat köyhille. Se on rahan oikein käyttämistä.
Ei tarvitse. Näin on ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tarvitse kaikkea itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla rahaa ole. Olen tyytyväinen, että tuolla naapurillani on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla rahaa ole. Olen tyytyväinen, että tuolla naapurillani on.
Ole sitten.
Pari päivää sitten marisit, kun mies ei osta sulle hyvännäköistä sormusta.
No ne hampaat saisit kuitenkin kuntoon ja pääsisit pois avioliitosta, kun sinulla olisi kunnolla rahaa, voisit ostaa auton ja käydä juhlimassa, kun huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
No ne hampaat saisit kuitenkin kuntoon ja pääsisit pois avioliitosta, kun sinulla olisi kunnolla rahaa, voisit ostaa auton ja käydä juhlimassa, kun huvittaa.
Parempi että meni naapuriin voitto. Heillä on takuulla paremmat rahakäsittelytaidot kuin meillä.
Mulla on pieni palkka, mutten ole pienituloinen enkä köyhä :) ja tyytyväinen olen!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi että meni naapuriin voitto. Heillä on takuulla paremmat rahakäsittelytaidot kuin meillä.
Niin varmaankin. :D Voit jatkaa samaa valitusta hamaan tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaankin. :D Voit jatkaa samaa valitusta hamaan tulevaisuuteen.
En mä toivottavasti elä kauaa. Eiköhän tuo tulehdus jossain vaiheessa vie hengen.
Mä en oo. Osaisin käyttää rahaa perheen hyvinvointiin.