Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomien elämä on tylsää – he eivät vain tajua sitä

Vierailija
24.04.2014 |

Lapsettomana pysyttelevät pariskunnat kuvittelevat, että he elävät mielenkiintoista ja täyttä elämää. Näin ei kuitenkaan ole. Todellisuudessa lapsettomien elämä on tylsää, toimittaja Jarkko Uro väittää kolumnissaan.

http://www.vau.fi/Perhe/Huvitukset/Nakokulmia/Lapsettomien-elama-on-tylsaa--mutta-he-eivat-tajua-sita-itse/

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkunainen. Lasten kanssa olisi ihanampaa, mutta aina ei voi valita. Vietän ihanaa aikaa ystävieni lasten kanssa. Kiitos pienille ystävilleni!

Vierailija
2/15 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muuthan sen tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä mun elämä on välillä tylsää, myönnettäköön. Mutta en kai mä nyt sen takia lasta hanki.

Vierailija
4/15 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vice versa.

Musta ainakin olisi tosi tylsää olla lasten kanssa.

Vierailija
5/15 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan totta! Samoin kuin lapset pilaavat jokaisen vanhemman elämän, mutta ne vanhemmat eivät vain itse tiedä sitä ;)

Vierailija
6/15 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä mä haluankin tylsää. Jos nyt tylsää on se, että tekee rakastamaansa työtä, elää rakastamansa miehen kanssa, harrastaa rakastamansa asioita. En halua muuttaa elämästäni mitään, oli se sitten tylsää tai ei.

Vierailija
7/15 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 19:24"]Lapsettomana pysyttelevät pariskunnat kuvittelevat, että he elävät mielenkiintoista ja täyttä elämää. Näin ei kuitenkaan ole. Todellisuudessa lapsettomien elämä on tylsää, toimittaja Jarkko Uro väittää kolumnissaan.

http://www.vau.fi/Perhe/Huvitukset/Nakokulmia/Lapsettomien-elama-on-tylsaa--mutta-he-eivat-tajua-sita-itse/

[/quote]

No ei ole paljoa eroa sillä että onko muksu vai ei. Me tehdään täysin samoja asioita kuin silloin kun meillä ei ollut muksua. Ainoa ero nyt muksuttomuuteen on se että kunto on kohisten noussut ja sekin vähä mitä joskus kaljaa otin on jo loppunut. Lapsen myötä ei tule kuppiloissa enään käytyä, eikä kotona otettua kavereiden kanssa. Muksun kanssa taas tulee mentyä lenkille ja urheiltua muutenkin. No muksun myötä, menen aikaisemmin nukkumaan ja herään aikaisin. Matkoilla, urheilutapahtumissa, elokuvissa ja harrastuksissa käydään kuten ennenkin. Eli ei muksu kovin paljoa ole elämää muuttanut, eikä ole yhtään sitä edes hankaloittanut.

Vierailija
8/15 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en menisi nielemään tuota purematta. Minulla on muutama lapseton ystävä ja ihan vallan mukavaa ja sisältörikasta elämää vaikuttavat elävän ja ovat onnellisen oloisia. Toki on muutama sellainenkin lapseton (miehiä) joista välillä olen vähän huolissani kun elämä tuntuu olevan vain työtä ja pe-su kännäämistä samassa kantabaarissa. Oma elämäni on välillä tylsempää ja välillä mielekkäämpää, lapset on minulla jo isompia koululaisia. Koitetaan kaikki nauttia elämästä ja keväästä! :)

Vierailija
9/15 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh... kuka jaksaa jatkuvasti näitä lapselliset vs. lapsettomat proavia aloituksia...ilmeisesti ap:lla ainakin on tylsää!

Vierailija
10/15 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 19:31"]

Aivan totta! Samoin kuin lapset pilaavat jokaisen vanhemman elämän, mutta ne vanhemmat eivät vain itse tiedä sitä ;)

[/quote]

AAMEN!

Vierailija
11/15 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa tylsyydessä on? Introvertille se on taivaallista.

Vierailija
12/15 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsella ainakin olisi tylsää, kun äiti vaan roikkuu av:lla.

Vierailija
13/15 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien elämä on tylsää. Mä pidän useimpia tapaamiani ihmisiä tylsämielisinä ja suppeina, enkä voisi kuvitellakaan että sellaisella sisäisellä maailmalla elämä voisi olla jotain muuta kuin tylsää, oli jälkikasvua tai ei.

Vierailija
14/15 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lapsiperheen elämä olisi tavattoman tylsää. En todellakaan jaksaisi istua hiekkalaatikon reunalla, istua vanhempainilloissa, kyyditä ketään harrastuksiin tai tehdä mitään muutakaan lapsiin liittyvää. Ei vain kiinnosta yhtään. Elämäni on erinomaisen hyvää juuri tällaisena, enkä kaipaa siihen yhtään mitään lapsiperhe-elämästä, kaikkein vähiten niitä lapsia.

Vierailija
15/15 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 19:34"]

No en menisi nielemään tuota purematta. Minulla on muutama lapseton ystävä ja ihan vallan mukavaa ja sisältörikasta elämää vaikuttavat elävän ja ovat onnellisen oloisia. Toki on muutama sellainenkin lapseton (miehiä) joista välillä olen vähän huolissani kun elämä tuntuu olevan vain työtä ja pe-su kännäämistä samassa kantabaarissa. Oma elämäni on välillä tylsempää ja välillä mielekkäämpää, lapset on minulla jo isompia koululaisia. Koitetaan kaikki nauttia elämästä ja keväästä! :)

[/quote]

Naiset vievät miehiltä elämänhalun, kun eivät pariudu yksinäisten miesten kansa ja anna miehille lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän